User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 2.11.2025 / 18:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet ei kuulu kunnolla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet ei kuulu kunnolla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TuomoT
Junior Member
_
27. toukokuuta 2005 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä ole varma ,että kuuluuko aihe tänne mutta silti. Eli siis mikä vikana, kun musiikkia kuunnelessa ja elokuvia ketsellessa ääni ei kuulu kunnolla. Esim. musiikista lauli ei kuulu melkein ollenkaan ja ääni on muutenkin erittäin terävä ja erikoinen. Asia korjaantuu hetkeksi mediaplayerissä balansseja muuttamalla mutta ei pysyvästi. Myös peleistä puuttuu ääniä. Siis auttakaa, jos luulette tietävänne. Voiko jollain viruksella tai muulla sellaisella olla näppejä mukana????
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2005 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortilla tuoreet ajurit?
EDIT:
mika FIXAA =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2005 @ 20:58

Moderator
_
27. toukokuuta 2005 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikkoa korjattu..
Tuo siis tapahtuu muillakin soittimilla kuin media playerillä?

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
maumau
Junior Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerropa minkälainen äänikortti sinulla on. Onko 5.1 kaiuttimet?
TuomoT
Junior Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä, realplayerillä myös ja elokuvia katsoessa winDVD ja muillakin. Olen aika tuore pc käyttäjä, että en itse tiedä oikein mittän....
TuomoT
Junior Member
_
28. toukokuuta 2005 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tosiaanki uusi pc käyttjä, enkä oikein tiedä mitään koneista. Muuta toivottavasti tästä olisi jotain apua. Käytettävä äänilaite on default directsound device. Kaiuttimet ovat Harman/kardonin. Kone on melkein juuri ostettu hp pavillion t.849. Oliko apua??
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2005 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita default waveouttia jos se vaikuttaisi.
Onko äänikortilla mitään säätöohjelmaa joka löytyisi käynnistä/start -> ohjelmat/programs alta ?
hihhuli90
Suspended permanently
_
29. toukokuuta 2005 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla kuuluu vaan windows mediaplayerin ja divX:n äänet...
ja jossain peleissä ei kuulu äänet...
koneen varotus äänetkään ei kuulu :D
TuomoT
Junior Member
_
29. toukokuuta 2005 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma ratkesi:)En toedä kuinka, mutta minulla oli päällä voice cancellation... esti puheen. Kiitos kuitenkin kaikille vinkeistä
Mainos
_
__

_
jussi_vaa
Suspended due to non-functional email address
_
29. toukokuuta 2005 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mulla oli sama ongelma...etin sitä varmaan 3h..;D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2005 @ 19:57

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > äänet ei kuulu kunnolla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy