User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd:lle polttaminen ei onnistu...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dvd:lle polttaminen ei onnistu...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
larkkis
Newbie
_
30. toukokuuta 2005 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. elikkä olen lueskellut näitä ohjeita täältä aikas paljon, mutta en ole yhdelläkään ohjeella vielä onnistunut. Mulla on kaiken maailman ohjelmia koneella tällä hetkellä ja oon koittanu niitä kaikkia, mutta ei onnistu.
Mulla on leffa avi. tiedostona ja olen kerran muuttanut sen onnistuneesti dvd-muotoon. mutta sitte tyssäs. poltto ei onnistunu. Mulla on Nero, joka tuli sen aseman kanssa ja sit muita ohjelmia, jotka on ladattu netistä, mitä täällä on ihmiset suositellu.. Osaiskohan joku auttaa..?
nrautava
Suspended permanently
_
31. toukokuuta 2005 @ 04:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. Onko DVD-asema?
2. Onko polttava DVD-asema (jotkut DVD-asemat polttavat vain tavallisia CD:tä)

Mikä ohjelma jonka latasit netistä?

larkkis
Newbie
_
31. toukokuuta 2005 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on polttava dvd asema. mulla on tälläsia ohjelmia. DVD2SVCD, D.I.K.O, Burnright, IntervideoDVD...
konstis
Suspended due to non-functional email address
_
31. toukokuuta 2005 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD2SVCD:llä sie saat elokuvat SVCD-muotoon.
D.I.K.O ?
Burnright, kokeiltava poltto-ohjelma.
IntervideoDVD toistaa elokuvia

1337
m77
Member
_
31. toukokuuta 2005 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
et sitten tuolta oppaista esim. tällaista löytänyt:

http://www.afterdawn.com/guides/archive/avi_to_dvd_avi2dvd.cfm
Mainos
_
__

_
utri007
Newbie
_
1. kesäkuuta 2005 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli samanlainen ongelma, johtui ffdshowsta jos sama ongelma niin se on kierrettävissä näin: haluat polttaa avin valitse poltettavaksi se kansio jossa se on sitten kun se on lisätty levylle voit leikata ja liittää elokuvan levyn juureen ja poistaa kansion.

Jostain syystä kun valitsee tiedosto valikosta elokuvan vetää ffdshow neron jumiin.

Ibe U
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd:lle polttaminen ei onnistu...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy