User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 09:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > irkkiin välityspalvelimen kautta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Irkkiin välityspalvelimen kautta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ouzgi
Member
_
6. kesäkuuta 2005 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluaisiko joku auttaa nyyppää ja kertoa suhtkoht yksityiskohtaisesti, miten pääsen yhdistämään irc:n välityspalvelimen kautta? Olen yrittänyt etsiä ohjeita pikaisesti mutta en oikein löytänyt mitään. Tiedä sitten johtuuko minun etsintätaidoistani, mutta arvostaisin jos joku laittaisi vaikkapa ohjeita tai kuvallisen opastussivun linkin tai jotain, millä saan mIRC:n yhdistämään irkkiin proxyn kautta.
Kiitos.

-=[MnG]=-
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2005 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ouzgi
Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ei toiminut. Olen yrittänyt ettiä Googlella ohjeita, mutta mikään mitä olen löytänyt, ei ole toiminut. Voisiko joku antaa yksityiskohtaiset ohjeet miten irkkiin proxyn kautta yhdistäminen tapahtuu, sillä en osaa sitä yhtään. Olen saanut tekstejä tyyliin
Connectin
Firewall; unknown method

Connecting
Disconnected

jne. Olisin tosi kiitollinen jos joku viittis laittaa ohjeet, joilla pystyisin pistää ton irkin yhdistää serveriin proxyn kautta.

-=[MnG]=-
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori, luin että sulla oli Bounceri käytössä.
http://web.archive.org/web/20040812080950/theproxyconnection.com/...
sivu latautuu hitaasti kun tulee arkistoista, mutta tuossa pitäisi olla jotain apua vaikka käytössä ei ole ihan tuorein mIRC:in versio.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > irkkiin välityspalvelimen kautta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy