User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 19:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta san andreas ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GTA San Andreas ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
zapetu
Senior Member
_
12. kesäkuuta 2005 @ 04:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistettu. Pyytämällä saa takaisin :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. kesäkuuta 2005 @ 10:44

Huomautuksena tässä ei ollu aiemmin mitään warettamisen liittyviä neuvoja, vaan huono väsyneenä kirjoitettu tsoukki. Poistin sen, koska imagehostauspalvelu ei enää näyttänyt kuvia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. kesäkuuta 2005 @ 18:00

]ape
Newbie

1 tuotearvio
_
17. kesäkuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi sama ongelma, et se palaa windowssiin heti kun alottaa uuden pelin. Mitäköjän päivityksiä siihen tarvii, et sen saa toimiin? Näytönohjaimeni jo päivitin, mut ei auttanu...
polli
Newbie
_
18. kesäkuuta 2005 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olis semmone ongelma ku oon pelannu hetke ja sitteku meen tallentamaa nii se tilttaa tai tulee semmone sinine näyttö. Sovitin on ati radeon x300 series. Auttakaa!
wildass
Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Sääntöjen (erityisesti kohdan 4.) ensisijaisena tarkoituksena on pitää tämä sivusto laillisena ja hyvän maun mukaisena. Mikäli haluat tietoa warettamisesta, niin joudut hakemaan sitä jostain muualta.

P2P ohjelmat eivät ole laittomia, ainoastaan se mitä lataa saattaa olla tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. P2P sivustot eivät ole laittomia (esim. piratebay), ne tarjoavat vain linkkejä mahdollisesti laittomaan materiaaliin.

Kopiosuojattujen CD/DVD-levyjen varmuuskopioiminen itse ostetuista levyistä ei ole laitonta. Samoin ei ole leffojen muunto esim. XviDksi.

No-cd patchit eivät ole periaatteessa laittomia, jos niitä käytetään itse ostettujen pelien kanssa (kuten itse olen tehnyt). Täällä ei kuitenkaan saa keskustella niistä, joten kunnioitetaan sitä.

Suoria linkkejä täällä ei saa laittaa laittomaan materiaaliin, vaikka sekään ei periaatteessa olisi laitonta. Mutta edelleen kunnioitetaan sääntöjä. Trackerisivustolle voi laittaa linkin, koska se ei sinällään sisällä suoraan linkkiä mihinkään tiettyyn tekijänoikeussuojattuun teokseen.
Taas lähtee pojilta mopo käsistä. Lukekaas toi otsikko uudelleen... Opastus oikeille raiteille on jees, mut tehän ootte käyttäjiä niinkuin minä ja muutkin, ette sivustojen ylläpitäjiä. PIKKASEN offtopiccii.... tai siis sillee... ;)

...jos tietää, se ei tarkoita että osaa...
JullePuh
Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No-cd patchit eivät ole periaatteessa laittomia, jos niitä käytetään itse ostettujen pelien kanssa (kuten itse olen tehnyt).
Ovatpas. Ohjelman koodiin ei saa koskea. ja toi on yleensä alkuperäisestä muunneltu .exe tiedosto.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2005 @ 10:42

Gg-
Junior Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäskö toi peli pyöriä parhailla grafiikoilla ja parhaalla piirtoetäisyydellä ja 1280x1024x32 resolla Club 3d gf 6600gt pci-e kortilla?

amd 64 3500+
asus a8n-sli deluxe
gf 6600gt
120ide+200ide+300sata
1024ddr 333mhz
xspider kotelo, 550w
polli
Newbie
_
19. kesäkuuta 2005 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla olis semmone ongelma ku oon pelannu hetke ja sitteku meen tallentamaa nii se tilttaa tai tulee semmone sinine näyttö. Sovitin on ati radeon x300 series. Auttakaa!
Wepsukka
Junior Member
_
19. kesäkuuta 2005 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä suuri ongelma. Ensimmäisen kerran peli toimi hyvin ja loistavasti. Enää ei lähde päälle vaikka kuinka klikkailisi kuvakkeita mistäkin paikasta. Missä ihmeessä voi olla vikaa???
nrautava
Suspended permanently
_
20. kesäkuuta 2005 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ohjelman koodiin ei saa koskea.
Jostain muistan lukeneeni että peliä/ohjelmaa saa muuntaa jos se on tarpellista sen toimivuuden kannalta (ja jos sattuu oleen huono cd/dvd asema tai muuta...) niin eikös se meinaa että se ei ole rikos?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2005 @ 07:38

Staff Member

32 tuotearviota
_
20. kesäkuuta 2005 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjelman koodia saa Suomessa muokata miten haluaa, muutettua/alkuperäistä koodia ei saa levittää ilman oikeudenomistajan lupaa, kun kyseessä on siis no cd patch joka siis muokkaa tuota .exe tiedostoa se on laillinen, muokatun .exe tiedoston jakaminen ei ole sallittua (paitsi jos on oikeudenomistajan lupa).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2005 @ 08:05

600rpm
Junior Member
_
20. kesäkuuta 2005 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä suuri ongelma. Ensimmäisen kerran peli toimi hyvin ja loistavasti. Enää ei lähde päälle vaikka kuinka klikkailisi kuvakkeita mistäkin paikasta. Missä ihmeessä voi olla vikaa???

Mene C:\Documents and Settings\Käyttäjän nimi\My Documents\GTA San Andreas User Files ja poista sieltä gta.sa_set-file. Jostain syystä auttoi ainakin täällä, en tiedä miksi.
Wepsukka
Junior Member
_
20. kesäkuuta 2005 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia tosi paljon. Nyt lähti taas toimimaan. Pelästysin jo et joudun uudelleen maksamaan itteni kipeeksi loistavasta pelistä! KIITOS!
zapetu
Senior Member
_
20. kesäkuuta 2005 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Quote:
No-cd patchit eivät ole periaatteessa laittomia, jos niitä käytetään itse ostettujen pelien kanssa (kuten itse olen tehnyt).
Ovatpas. Ohjelman koodiin ei saa koskea. ja toi on yleensä alkuperäisestä muunneltu .exe tiedosto.
Herra Bond eli Agent_007 ilmaisi asian jo niin selvästi, että ei tarvitse varmaan mitään enää lisätä.

Tosiaan nykyjään noista no-cd:istä saisi (Suomessa) laillisia, jos tehtäisiin vain sellaisia versioita, jotka tekevät muutoksen alkuperäiseen .exe-tiedostoon (+ mahdollisesti dynaamisiin kirjastoihin tai vastaaviin). Tällöin tosin muokattavien tiedostojen tulee olla täsmälleen odotetun kaltaisia, muuten homma ei pelitä.
MqSt3r
Newbie
_
22. kesäkuuta 2005 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen saapui SA postiin. Tänään hain, ei pas** ees toimi. Pelaat vähän aikaa niin tulee bluescreen...
Mikähän voisi mättää`?
NÄyttis on Radeon 9600xt, eri ajureita on koiteltu, aiemmin uusimmat ajurit nyt Omegat mutta ei osaa toimia.
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. kesäkuuta 2005 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MqSt3r:
käynnistä -> suorita -> dxdiag
ja sitten sound lehdeltä lasket sen Hardware Acceleration vipusen alimmalle tasolle.
MqSt3r
Newbie
_
23. kesäkuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Agent_007
Quote:
MqSt3r:
käynnistä -> suorita -> dxdiag
ja sitten sound lehdeltä lasket sen Hardware Acceleration vipusen alimmalle tasolle.

Kiitti tästä neuvosta. Peli pyörii paremmin kuin hyvin, eikä kaatuile :>
Kiitos
polli
Newbie
_
26. kesäkuuta 2005 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma mut tuo ei mulla toiminu. Näyttis on radeon x300.
Wepsukka
Junior Member
_
26. kesäkuuta 2005 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itselläkään ei auttanu toi edellinen neuvo. Edelleen kaatuilee ja tarjoo blue screeniä! Mikä muu neuvoksi? Ja näyttiksenä radeon 9500pro.
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2005 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko teillä VPU recovery pois päältä näytönohjaimen asetuksista?
Uusimmat näytönohjaimen, piirisarjan ja äänikortin ajurit?
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul on club3d radeon 9600xt 256mb ja gta sa pätkii paikoin ihan älyttömästi, vaikka oisikin huonommilla graffa asetuksilla.
fps on siinä 10-15 luokkaa, välillä käy jossain kahdessa:(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2005 @ 10:27

Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla on Radeon 9200 ja peli toimii melkein täy grafiikoilla täysin moitteettomasti koko ajan. Jos sulla jorir 9600 ja pätkii, on jokin pahasti pielessä...
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ajattelin et ehkä tol 9600:sella ja emolla on joku yhteensopivuus ongelma. pitää varmaa hommaa uus emo.
tuskin poweristkaa oo kiinni ku ostin just uuden 350wattisen.
Dietka
Member
_
7. heinäkuuta 2005 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole powerista kiinni tuo, siinä voi olla asennuksessa tullut joku häikkä, ennen uudelleen asennusta kannattaa ottaa savegame filut talteen. Mulla pätkii kanssa jos on esim. bitcomet päällä.
Member
_
7. heinäkuuta 2005 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asensin winukan ja kaikki uudestaan, mut ei ratkennu ongelma.
kaikki muut ohjelmat sammutin taustalt kyllä.

käyn tänää vaihtaa tohon 9800pro 128mb:seen, ku on saman hintanenkin.
Mainos
_
__

_
PetskuZ
Newbie
_
7. heinäkuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mul ois tällanen ongelma: Eli iha normaalisti pääsen pelailemaan, mut sit ku on n. 2 minsaa pelannu, grafiikka muuttuu oudoksi ja esim. autoista tulee ihmeellisiä piikkejä ja muita säröjä. Sama juttu myös taloissa ja muissa kohteissa. Sama juttu oli Vice Cityssä, mutta sen sai korjattua aina painamalla esciä ja palaamalla peliin. Tätä ei kuitenkaan saa korjattua muulla, kuin vaihtamalla resoluutiota, mutta "säröt" tulee taas parin minuutin päästä takas.... Onko muilla ilmennyt samoja ongelemia?? Mitä pitäs tehä?? Näytönohjain NVIDIA GeForce FX 5600

"Allekirjoitus"

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta san andreas ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy