User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 22:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jape19
Newbie
_
8. kesäkuuta 2005 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sellanen ongelma, että mä en pääse mihinkään hubiin. Public hublist ei aukea. Kun mä painan Public hubs merkkiä niin se valittaa että unknown address. Mistä johtuu ja mitä pitäs tehdä? Oon kokeillu eri osotteita.. Voisko joku auttaa? Kiitos!
Senior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Hyvä" otsikko.

AfterDawn Addict
_
9. kesäkuuta 2005 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanopa muuta. "Hiukan" täsmällisyyttä otsikkoon kaipaisi. Ei kerro esim., että mitä P2P-ohjelmaa käytät ja mihin ongelma liittyy jne. jne.
Senior Member

10 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2005 @ 06:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäs olevan DC++. Unknown address kertoo, ettei ohjelma pääse nettiin, eli katsos palomuuristasi että ohjelma pääsee nettiin.

Senior Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2005 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://personal.inet.fi/cool/mikkos/AD/ADviestit.htm
ei tuota aivan turhaan ole tehty.
jape19
Newbie
_
9. kesäkuuta 2005 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei lädit, ei heti tarvi alkaa suolaamaan tuosta otsikosta.Pilkun nussintaa sanon minä. Kiitos kuitenkin vinkeistä. Nyt toimii.
morbir
Senior Member
_
9. kesäkuuta 2005 @ 22:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei pahalla, se nyt vaan on niin että aika usein törmää just noihin "apua" otsikoihin. kunnon otsikko kertoo heti kättelyssä ongelman ytimen ja sitä nopeemmi saa tota apuaki....

sitte tohon itte viestiin. ootko joskus päässy hubeihin? entä onko noi muut joskus toiminu? Voi olla että sun tarvii olla passiivi ennen ku toimii. Eli kato settingeistä ootko aktiivi? jos olet ni koitappa laittaa passiiviks
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2005 @ 05:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma ilmeisesti ratkesi? Sen verran on pakko näpäyttää, ettei aktiivi tai passiivi vaikuta jos sanoo Unknown Address ;=)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy