User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 16:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras torrent ohjelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras torrent ohjelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:123>
Oscar_X
Senior Member

3 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2005 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikä on paras ohjelma torrentien hakuun? Tälläkin alueella kaikki suosii erejä eli:
Jos on kokemuksia eri torrent ohjelmista niin kertokaa paras ja sen hyvät / huonot puolet.

Itse olen kokeillut ABC:tä ja nyt käytän BitComettia.

ABC:

+Ihan perusohjelma
+Nopea

-Kaatuilee
-Lataukset joskus pysähtyvät (aamulla vitututs tullut 20mb)
-Paljon pienempiä bugeja / ongelmia

BitComet:

+Paras testaamani
+Paljon säätömahdollisuuksia
+Näkee hyvin missä mennnään, näkee toisten clientit, nopudet, keskustelu...

-Latausnopudet vaihtelevat huimasti, yleensä hieman hidas...

Omia mielipiteitä, älkää sitten alkako kommentoimaan toisten kommentteja vaan ihan omat kommentit =)
nrautava
Suspended permanently
_
9. kesäkuuta 2005 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eXeem
+ Vakaa
+ Tukee usean torren tiedoston latausta samaan aikaan samalla ohjelmalla
+ Search
+ Muistaa torrent listan ja aloittaa tarkastuksen/lataamisen kun ohjelman aukaisee
+ yksinkertainen käyttöliittymä / asetukset
+ suomenkielinen (katso alta lisää infoa)
- Ei tuu muuta mieleen kun että toi versio 0.26 ei jatka edellisen version latauksia...

Niin ja versioon 0.27 olen väsäillyt pienen kielipaketin jonka saat täältä:
http://koti.mbnet.fi/nrautava/lataa/Finnish.zip

BitTorrent Shadow Client
Käytin joskus kauan sitten...
- Kaatuilee
- Piti avata aina uusi Shadow ohjelma eri torrent filelle

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2005 @ 15:32

Juce
Member
_
10. kesäkuuta 2005 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus:
+Paljon asetuksia
+Näyttää riittävästi tietoa kaikesta mahdollisesta
+Toiminut sulavasti, eikä kaatuillut
+Useita tiedostoja sisältävissä torrenteissa voidaan priorisoida haluttuja tiedostoja ilman että muiden lataamista pysäytetään kokonaan
+Open Sourcea (niin on moni muukin)
-Jotkut sanovat raskaaksi ja hitaaksi

BitTornado:
+Karu köyttöliittymä
+Toimii vanhemmillakin koneilla ja käyttiksillä. Itse olen testannut Win95, 120MHz & 24MB (Käynnistyi hitaasti, mutta toimi).
-Jokaiselle torrentille oma ikkuna

eXeem:
-"eXeem? is supported only by ad revenue." Näyttääkö tuo mainoksia?
JackFlori
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 04:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitComet

+ itselläni ollut kaikista clienteista vakain
+ irronnut myös parhaat imu-nopeudet
+ paras käyttöliittymä

- ei "superseed"iä
- lähetys nopeudet "pomppii"
- pari kertaa on joutunut tehdä torrentin pariin otteeseen jonkun bugin takia
ABC

+ paras seedaus nopeus
+ pitää seedauksen jatkuvasti maksimissa

- lataus nopeus "pomppii"
- kaatuilee silloin tällöin

Azureus

+ löytyy muutama melkein hyödyllinen asetus jota muissa clinuissa ei oo

- lataus nopeudet "pomppii"
- en ymmärrä puoliakaan asetuksista
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2005 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
BitComet

+ itselläni ollut kaikista clienteista vakain
+ irronnut myös parhaat imu-nopeudet
+ paras käyttöliittymä

- ei "superseed"iä
- pari kertaa on joutunut tehdä torrentin pariin otteeseen jonkun bugin takia
sama. ennenkäytin bittornadoa mutta kaveri käski kokeilla bitcomettia ja
kerran sitä kokeilin ja sen jälkeen olen käyttänyt ainoastaan bittcomettia.
Senior Member

10 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2005 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä toi "superseed" muuten tekee?
Senior Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bitcomet
+ Aina oon käyttänyt eikä mitään ongelmia ole ollut.
JackFlori
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Superseed ei lähetä samoja paketteja(osia torrentin sisällöstä) vaan aina eri palasen.Näin koko julkaisun sisältö saavuttaa lataajat paremmin.Tämä ei siis tarkoita sitä, että yksi lataaja saa kaikki paketit vaan sitä, että usealla lataajalla on kaikki julkaisun paketit(piece) hallussaan. Yleensä lataaminen nopeutuu näin,koska siidaja ei joudu kierrättämään samaa pakettia usealle lataajalle, vaan lataajat itse kierrättävät näitä keskuudessaan. Jos lataajien upit ovat kohdallaan, niin nopeutus voi olla huomattava.
Superseediä kannattaa käyttää jos on alkuperainen seed ja lataaja määrä on suht koht iso(10 tai yli)
Juce
Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja Azureus kytkee superseedin pois päältä automaattisesti sitten kun torrenttia alkaa siementämään joku muukin.

Tuo latausnopeuden pomppiminen taitaa johtua vain siitä kuinka pitkältä ajalta ohjelma mittaa nopeuden keskiarvoa. Azureuksessa latausnopeus pysyy tasaisena jos lähteitä on tarpeeksi. Samoin jos on seed ja imuttajia tarpeeksi niin myös lähetys on tasaista (eli siinä vaiheessa kun nopeuden rajoitus tulee vastaan). Tuo kuuluu BitTorrentin luonteeseen.

Yleensä paras on ABC, Azureus tai BitComet, riippuen käyttäjän mieltymyksistä ja siitä mitä on tottunut käyttämään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2005 @ 09:08

nrautava
Suspended permanently
_
11. kesäkuuta 2005 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
-"eXeem? is supported only by ad revenue." Näyttääkö tuo mainoksia?
Siinä pyörii pieni mainos, mutta ei siitä oo haittaa kun ohjelmaa pitää esim. kellon vieressä pienenä kuvakkeena...

Senior Member

6 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2005 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tätä on jo muut kommentoinut... oh well...

Azureus

+ saa seurantapalkin(%, dl, ul) ruudulle vaikkei Azureus olisi
+ integroitu IRC
+ Selkeät valikot
+ Ei ainakaan mulla oo kaatunut tai kuullut että olisi kellään.
- Näyttää usein latauksen prosentti- ja tavutietojen suhteen väärin

EDIT:
Aina juuri kun on sanonut jostain että toimii, niin heti sen jälkeen kaatuu:D sammui itellään Azu

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2005 @ 18:51

Senior Member
_
11. kesäkuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Siinä pyörii pieni mainos, mutta ei siitä oo haittaa kun ohjelmaa pitää esim. kellon vieressä pienenä kuvakkeena...
Tuleeko mahdollisesti spywarea mukana?

-janne

tubbana
_
11. kesäkuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BitSpirit
+aika selkee (samantapanen kun bitcomet)
+tulee nopeeta
+mukana patchi joka korjaa XP SP2:n aiheuttamat hidastelut :)
-paha sanoo mitääb huonoo kun en oo paljoo käyttäny...

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
QXZ
_
11. kesäkuuta 2005 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ainakaan minulla ei ole spywarea löytynyt. Tuossa on kyllä vissiin on sellainen pieni mainos banneri, mutta esim. symantec:in adblockeri taikoo sen näkymättömiin. ;) Itse ohjelmasta en vielä osaa sanoa kun ollut vasta paripäivää koneessa. Asennus vaiheessa se koittaa jotain toolbar:ia asentaa, mutta eihän sitä pakko ole asentaa.
Quote:
No tätä on jo muut kommentoinut... oh well...

Azureus
Eikös Azureuksessa ollut jotain tietoturva probleemia? Joku pystyi sen takia saamaan koneen hallintaan. Mistähän minä luin tuosta kerpele kun ei muista. Kellään tietoa tuon todenperäisyydestä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. kesäkuuta 2005 @ 20:57

nrautava
Suspended permanently
_
13. kesäkuuta 2005 @ 05:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No ei tietenkään...
Enhän sitä käyttäis jos siinä olisi jotain spywareja tai ponnahdusikkunoita tai muuta häiritsevää tekijää...

eXeem
hyvä forum ja pääset halutessasi ottaan osaa tuotteen kehttelyyn. Esim. minä olen testaaja uudessa versiossa, jota ei ole vielä julkastu muille kuin rekisterlityneille käyttäjille :)

Siis ei ole spywareja (enään)...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. elokuuta 2005 @ 23:58

Jaska13
Member
_
13. kesäkuuta 2005 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC:

+ Helppo
+ Nopea

Ja tota mä ihmettelen, että muilla tuo kaatuilee ja latausnopeus pomppii... Mulla ei nimittäin oo kaatunu kertaakaan, eikä latausnopeuskaan pompi.
nrautava
Suspended permanently
_
13. kesäkuuta 2005 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
ABC: muilla tuo kaatuilee ja latausnopeus pomppii...
Onkohan kaikki hokasu että uusin Javan keskus auttaa asiaan...
(joskus muistan sen kaatuilleen myös)

heko
Member

5 tuotearviota
_
17. kesäkuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi Exeem on muistaakseni ton suprnovan torrentti sivuston pitäjien uus projekti, sen takia ne kait suostu lopettaa sen sivuston, vaikka tais olla viranomasilla jotain sanomistaki siihen lopettamisee. Eli taitaa olla aika luotettava toi Exeem, ite oon sitä pari viikkoo kokeillu ja ollu ihan tyytyväine.

MSI X58 Platinum // Intel Core I7 920 // Corsair DDR3-1600mhz 1Gbx3 // Ati Radeon HD5850 // Samsung F1 320gb RAID-0// Creative X-FI Extreme Music // Microsoft Sidewinder X6 // Razer Copperhead // Razer Barracuda
Member

3 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2005 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Shareaza
+ tukee myös ed2k ja gnutella verkkoja
+ open source
+ helppo käyttää
+ kevyt ja vakaa, omien kokemuksien perusteella
- monta tiedostoa sisältävästä torrentista, ei voi valita mitkä tiedostot haluaa
- sisältää oman media playerin/libraryn, eivät anna mitään lisä arvoa koska kuitenkin jokainen käyttää sitä omaa lemppari ohjelmaansa
- osa ed2k clienteistä blokkaa shareazan automaattisesti

Ei tämä paras ole, mutta kokeilun arvoinen..
antti94
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bitcomet

+Helppokäyttöinen
+Ei mainoksia.
+Sisäänrakennetu IE,millä voi hamea torrentteja netistä.
+Limitteri
+Suomenkielinen
+Keskustelumahdollisuus
+Selkeät tilastos

-Vaikeasti luettava loki.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2005 @ 18:23

Moderator
_
1. heinäkuuta 2005 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilet niitä itse ja se, jonka käytöstä itse eniten pidät, on paras :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2005 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lempiohjelmani on kyllä g3 torrent (ei pahemmin mainostettu), paljon säätämisen varaa, mutta helppo käyttöinen. Lataa nopeasti ja varmasti
Puksi
Newbie
_
4. heinäkuuta 2005 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Bitcomet

+nopea
+selkeä
+melko kevyt

Azureus
+nopea
-kaatuili
-raskas

Bitcomettia suosittelen. Exeemiä en ole kokeillut enkä muitakaan ohjelmia kun olen tyytyväinen bitcomettiin.
Senior Member

2 tuotearviota
_
5. heinäkuuta 2005 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC

+ Helppo käyttää
+ Nopea

- Suht. raskas

BitComet

+ Helppo käyttää

- Todella hidas

Asus P8Z68-V PRO/GEN3 | 2500K + H2O | 8GB Vengeance | HD6870 + H2O | Samsung 830 SSD | Antec P180 + NeoHE 550W | Samsung SyncMaster 2333SW

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2005 @ 21:07

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
6. heinäkuuta 2005 @ 05:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen kokeillut noita kaikkia kolmea, yhtä nopeita ovat eivätkä ne nopeudet ole ainakaan mulla heitelleet. BitCometissa mielestäni on liikaa se vasemmanreunan IE/suosikit valikko..vaikka piiloon saakin se on täysin turha. Azureus todella on raskas mutta varma, java aiheuttaa toisille ongelmia. ABC on todella helppokäyttöinen, mutta ei pysty lataamaan vain tiettyjä paketteja torrentista? BitComet on nykyään itsellä eniten käytössä, Azureuskin löytyy mutta BitCometistakin löytyy ominaisuudet jotka tarvitsen ja on Azua kevyempi.

Edit: Onko tossa G3 torrentissa sitten jotain erityistä vikaa, koska käyttöliittymältään se on erittäin lähellä esim. BitComettia, meinaan kun siitä todella vähän puhutaan.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. heinäkuuta 2005 @ 06:15

Sivu:123>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > paras torrent ohjelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy