User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.11.2025 / 06:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > rekisteröidyn käyttäjän vaihtaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rekisteröidyn käyttäjän vaihtaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
talggari
Member

2 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2005 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin kaverilta tietokoneen, jossa hänen nimensä on rekisteröitynä käyttäjänä. Onko mitään konstia vaihtaa sitä muuten kuin xp:n uudelleen asentamisella? Kone kumminkin toimii moitteetta, ja ei viitsisi alkaa toimivaa systeemiä päivittämään.

Löytyi ohje. Eli Näin: Suorita regedit ja sieltä rekisterin haara HKLM \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion
Muuta täältä mieleiseksi vaikkapa RegisteredOwner.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. kesäkuuta 2005 @ 21:24

vellu-m
Member
_
30. kesäkuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääh formatoit koneen näin se on helpointa...

AMD Athlon64 3200+ (S939)
ASRock 939Dual-SATA2
1024mt DDR
200GB + 250GB
Club 3D 6600GT DDR3 (PCIe)
17" TFT (8MS)
Windows Vista ----> Ultimate (FIN)
Ola91
Suspended permanently
_
30. kesäkuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta rekisteristäni ei ainakaan löytynyt tuollaista haaraa. Jospa kuitenkin poistat windows:n ja asennat uudelleen. Boottaa kone XP:n levyllä Ja poistat windows:n komennolla "deltree windows", ilman lainausmerkkejä. Kun windows on poistettu asennaa uudelleen.
talggari
Member

2 tuotearviota
_
30. kesäkuuta 2005 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mulla windows XP pro sp2 löytyi tuo rekisterin haara, ja sain sen avulla vaihdettua käyttäjän.
pkaksp
Moderator
_
30. kesäkuuta 2005 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ja poistat windows:n komennolla "deltree windows", ilman lainausmerkkejä. Kun windows on poistettu asennaa uudelleen.
Minnekkäs ajattelit tuon kirjoittaa XP:n asennuksessa? Ja tuohan poistaa vain windows kansion, ei asennusta. Format C: voisi olla parempi komento.. ;) (jos dos-tilaan joku komento pitäisi heittää)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. kesäkuuta 2005 @ 16:58

Easycola
Member
_
30. kesäkuuta 2005 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muutenkin hyvä motto olisi jos pidettäisiin sitä koneen formatointia ja käyttiksen uudelleenasennusta viimeisenä ratkaisuna, suurimpaan osaan ihmisten wintoosa-ongelmista löytyy vähemmän työläämpi ratkaisu jahka malttaa etsiä vähän.
pkaksp
Moderator
_
30. kesäkuuta 2005 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieman offtopic tuli tuosta formatoimisesta mieleen:

Olis hemmetin hieno juttu jos ihmiset osaisivat/opettelisivat käyttämään noita Norton Ghost:in tapaisia image ohjelmia millä saa varmuuskopioitua koko käyttöjärjestelmän.

Kone kun rupee oleen niin takussa että formatoiminen olisi seuraava vaihtoehto, niin ei muutakuin valmis image koneelle ja sillä selvä. Säästyy ajureiden päivityksiltä ja service packien latauksilta kerta heitolla. Suosittelen!

Tuossa tietoa Nortonista: http://www.symantec.com/region/fi/product/ng_index.html
talggari
Member

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2005 @ 03:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se formatointi on se viimeinen vaihtoehto joka tehdään pakon edessä ei rekisteröidyn käyttäjän vaihtamisen takia...ainakaan minun tapauksessa.
djpepe
Newbie
_
1. heinäkuuta 2005 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[guote]Olis hemmetin hieno juttu jos ihmiset osaisivat/opettelisivat käyttämään noita Norton Ghost:in tapaisia image ohjelmia millä saa varmuuskopioitua koko käyttöjärjestelmän.[/guote]
Itse otan aina varmuuskopion kun olen asentanut uuden käyttöjärjestelmän. Jos tosiaan kone menee niin tiltiin että uudelleen asennus on ainoa vaihtehto niin ompa kätevää otta varmuuskopiokäyttöön. Itse olen ihan tyytyväinen windows xp pro:n varmuuskopio ohjelmaan.

-djp
onsekumma
Member

4 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2006 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse olen ihan tyytyväinen windows xp pro:n varmuuskopio ohjelmaan.
Hiukka vanha topic, mut yritetään silti. Mikäs se tälläinen XP:n oma varmuuskopio-ohjelma on? Mistäs sellanen löytyy?

"Ellei viime hetkiä olisi, mitään ei tulisi tehdyksi."
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. helmikuuta 2006 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > rekisteröidyn käyttäjän vaihtaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy