Elokuva ei näy
|
|
-Micco-
Suspended due to non-functional email address
|
25. kesäkuuta 2005 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro!
Kuten otsikosta näkyy olen aika tahkale näiden koneidin kanssa.
No nyt tuli pieni ongelma. Pätkä ei pyöri vaikka koneeseen on asennettu ffdshow. Sen tiedän, että tuolla on ainakin ennen pyörinyt, mutta nyt tuli ongelma ensimmäistä kertaa vastaan.
Auttakaa tyhmää...
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
25. kesäkuuta 2005 @ 15:48 |
Linkki tähän viestiin
|
gspotilla katot mitä koodekkeja tarttee.
|
TeeKoo
Member
3 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2005 @ 16:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Asenna BSplayer
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. kesäkuuta 2005 @ 16:02
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
25. kesäkuuta 2005 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
nrautava
Suspended permanently
|
26. kesäkuuta 2005 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos leffa ei näy:
Ota selvää mitä koodekkeja se tarvii jollakin seuraavalla ohjelmalla...
- Gspot
- AVIcodec
Lataa uusin FFDShow ja AC3 koodekit tai K-Lite Codec Pack ja asenna se vaikka mun ohjeilla:
http://koti.mbnet.fi/nrautava/lataa/KLCP.pdf
|
Moderator
|
26. kesäkuuta 2005 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: K-Lite Codec Pack ja asenna se vaikka mun ohjeilla:
Tätä ohjetta älä noudata äläkä noita koodekkipaketteja koneelle asentele tai kohta ollaan vielä pahemmassa pulassa kuin, että yksi leffa ei näy.
FFDShow, divx-,xvid-koodekki ja äänille ac3 filtteri...noilla luulis näkyvän, mutta katso tosiaan, mitä se GSpot-ohjelma tuosta leffasta sanoo.
|
nrautava
Suspended permanently
|
26. kesäkuuta 2005 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja sitten noista FFDShow "paketista"... Niitten versioissa on keskustelujen mukaan kanssa paljon eroja (esim. yhteensopivuudessa).
Joten koklaa vaikka eri versioita...
http://ffdshow.sourceforge.net/tikiwiki/tiki-index.php?page=Getti...
Ja muista toi AC3 (äänille)...
to mika
Miksi näillä saiteilla pidetään softaa mikä ei toimi???
Ja noilla ohjeilla asentanut (3 koneeseen) ja ei vielä ongelmia...
noh. yhden subit ei näy, mutta ei auttanut kun poistin codec packin ja laitoin eka ffdshown+ac3:sen ja bsplayerin joten otin ne pois ja laiton divx, xvid, oggvorbis, ac3, vobsub, wmpc ja bsplayerin. Lopputulos oli sama... joten kaikki pois ja k-lite takas... ja subit ei näy vaikka vaihdan niiden muodon joten loppu ratkaisu oli tämä. Leffa pyöriin ja katsottiin ilman tekstejä (vaikka harvoin niitä tekstejä edes lataa leffoihin kun tää enkun ymmärrys on hyvä)
|
Moderator
|
26. kesäkuuta 2005 @ 19:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon kans ihmetellyt miks tota k-lite packkia täältä saa? Joillakin kavereilla ei kans o leffat näkyny, kone jumissa ja kun menee säätämään, niin löytyy noita codec packeja mm. k-lite. Ne kun poistaa ja asentaa ffdshow ja vaikka vielä divx-, xvid-codecit niin homma pelaa. Yleensä kyllä katsomiseen riittää pelkkä ffdshow-paketti. Nykyään ei taida tuota ac3-filtteräkään enää tarvita äänille, vain ffdshow.
|
Mainos
|
  |
|
nrautava
Suspended permanently
|
26. kesäkuuta 2005 @ 19:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kukaan oo kysyny itse dRD:ltä?
Vai kuka/ketkä sen päättää mitä softia täällä jaellaan?
Ja toinen asia:
Eikä toi ole tarpeeksi selvä (yksinkertainen) vai onko siinä jokin asennukseen liittyvä mahdollinen virhe?
http://koti.mbnet.fi/nrautava/lataa/KLCP.pdf
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2005 @ 19:35
|