User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.6.2025 / 07:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > canon smartbase mp370 ja asennus ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon SmartBase MP370 ja asennus ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
snabu
Newbie
_
30. kesäkuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Canon SmartBase MP370 monitoimikoneen ja asensin sen tarkalleen ohjeiden mukaan mutta eipä vaan tulostus ota toimiakseen. Joitain satunnaisia sivuja olen saanut ulos mutta ei kummempaa. Skanneri kyllä pelaa mutta ei tulostus. Olen koittanut tulostaa notepadin, wordin, photoshopin ja paintin kautta tekstiä/kuvia mutta yleensä ohjelmat kaatuvat tähän yritykseen..
Kone on 1.3GHz Duron, GigaByten Emo, muistia 768mt, 200gt kovo, XP..
tähän asti olen yrittänyt:
-ajureiden uudelleen asennus
-ostin uuden usb johdon
-latasin muualta ajurit
-koitin MP360 ajureita
-poistin service pack 2
-sammutin kaikki taustalla olevat ohjelmat
-asensin taas ajureita
-asensin ajurit toisin kuin ohjeessa sanotaan (ensin johto kiinni ja sitten ajurit)
-ja paljon uudelleen käynnistyksiä perään

Nyt on vitsit vähissä! Jos jollakulla on ehdotuksia niin täällä ollaan valmiina kokeilemaan.
puppe_b
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > canon smartbase mp370 ja asennus ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy