User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 21:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > creativw muvo v200 ja suojattujen wma tiedostojen muuntaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
creativw Muvo v200 ja suojattujen wma tiedostojen muuntaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alias90
Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tällaista, Ostin creative muvo v200 mp3 soittimen. Suurin osa musiikistani on wma suojatussa muodossa. Tarkoitus olisi saada muunnettua tiedostot mp3 muotoon, sillä muuten soittimeen mahtuu aika vähän musiikkia..Creativen oma muuntamisohjelma ei pystynyt siihen.. Mikä avuksi?
spertti
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa. Mun käsittääkseni toi wma vie vähemmän tilaa, kuin mp3......

Jos nyt välttämättä ne haluut muuntaa, niin esim tuolta voit hakea siihen ohjelman.

http://www.dbpoweramp.com/

Tosin se laatu vaan taitaa noissa musiikkitiedostoissa heikentyä aikalailla, kun niitä muuttelee formaatista toiseen.

EDIT: Yksi vaihtoehto myös miksi toi creativen oma ohjelma ei niitä osannut kääntää on jos olet muuntanut wma tiedostot cd:ltä mediaplayer 10:llä. Se tekee niihin tiedostoihin eränlaisen kopiosuojauksen, joka estää niiden toistamisen millään muulla ohjelmalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2005 @ 15:49

Topsi_
Newbie
_
1. heinäkuuta 2005 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon miettiny ihan samaa asiaa. Jos suojattuja wma filuja ei saa muunnettuu, niin onko sellasia verkkomusiikkikauppoja, joista saa ladattua mp3:sia??? (Ainoa mitä oon löytäny on CDON.com, mut sielläkää ei sa ku muutaman biisin mp3 muodossa).

Ei toi dBpowerAMP näköjää pysty murtaa tota wma drm suojausta...
...Joten tietääkö kukaan verkkomusiikkikauppaa, josta voi imuttaa mp3:sia???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. heinäkuuta 2005 @ 16:07

alias90
Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siin soittimen ohjeessa luki jotain et wma tiedostojen soittaminen vie enemmän pattereita, ja se olen jo huomannut, ja kokeilin sitä muuntamista eikä se auttanut, täytyy varmaan antaa niiden tiedostojen sitten olla sellaisenaan.. Niin ja olen muuntanut tiedostot cd:ltä wma muotoon mediaplayerilla :DD
Topsi_
Newbie
_
1. heinäkuuta 2005 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rippaa ne biisit cd:ltä winampilla mp3-muotoon!
Moderator
_
1. heinäkuuta 2005 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Unohda Winamp, käytä CDex:ää cd:n rippamiseen, pakkerina uusinta Lame:a niin ääni on suorastaan jumalallinen =)

Mainos
_
__

_
alias90
Member
_
1. heinäkuuta 2005 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, olisiko syytä laittaa koko musiikkikirjasto uusiksi kenties? minulla on about 30 cd:llistä musiikkia.. :DD
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > creativw muvo v200 ja suojattujen wma tiedostojen muuntaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy