***Pelin tekijöitä tarvitaan***
|
|
champ90
Suspended due to non-functional email address
|
2. heinäkuuta 2005 @ 20:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok, eli olen suunnittelemassa Pirates peliä, joka pyörisi selaimella.
Kyseessä olisi multiplayer-peli jossa olisi merirosvoja, jotka sitten kilpailevat kuka on rikkain ja niin edelleen. Tarvitaan ohjelmoijia, HTML-kielen taitajia, ja sun muita suunnittelussa ja toteutuksessa avustajia.
Eli jos todella osaat hommasi näissä asioissa, ja olet kiinnostunut olemaan mukana, laita viesti tähän niin otan yhteyttä. Olisi hyvä jos mainitsisit vaikkapa sähköposti tai MSN-osoitteen. Ja jos haluat olla mukana, mainitsen vielä että sinun täytyy todella osata hommasi.
Ja niin vielä se että jos vaivaudutte niin viitsittekö laittaa tähän joitan "nörtti-sivuja".
-Kiitos-
|
Limasika
Senior Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2005 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moderator
|
3. heinäkuuta 2005 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaisi hieman kertoa asiasta enemmän, mitä sinä osaat etc.
Millä olet meinannut toteuttaa homman ? javalla ?
|
champ90
|
3. heinäkuuta 2005 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
PHPllä ja C++lla tätä nyt ollaan tekemässä, työntekijöitä on tällä hetkellä 3. Ohjelmoija, HTML-kieli, sekä "grafiikka" alueilla on yksi. Ohjelmoijia tarvittaisiin lisää.
Ja ei sillä mielestäni ole niin väliä mitä itse osaan, väliä on sillä mitä te osaatte, itse lähinnä suunnittelen ja johdan projektia. Ammattitaitoisia miehiä on jo mukana mutta 1-2 ohjelmoijaa eivät olisi pahitteeksi.
|
Melonipuu
Member
4 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2005 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnea vaan
Aasit aaseja hökkii
|
Member
5 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2005 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä ainakin tekisin flashillä.. Olisi todennäköisesti kaikkein helpointa ja nopeinta (ainakin minulle)
Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)
Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)
8/1 Mbit
|
champ90
|
3. heinäkuuta 2005 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mut lähtökohta ei ole helpoin ja nopein. Tätä tehdään ajan kanssa ja keskitytään.
|
Mainos
|
  |
|
champ90
|
5. heinäkuuta 2005 @ 20:38 |
Linkki tähän viestiin
|
YLÖS!