User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.6.2025 / 19:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko hyvä valmistaja?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko hyvä valmistaja?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jumalc
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii että onko sellain hyvä valmistaja ku palit ku olis halval tällänen ku: palit nvidia gforce 6600gt 256mb pci-e eli sil olis hintaa tuo 198? ku tost yhest netti kaupast katoin.ku oon uutta konetta tos kyhääs kyl sen näkee tos pari rivii alempaan noist mitä oon suunnittelemas eli peli konetta
jumalc
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai ei välttämättä halpa mihinkää verkkokauppoihin verrattuun mutku noit osii aattelin ostaa tost noin vähän matkan pääs olevast atk liikkeest.sielt saa jotaa 0-20Euroo kalliimmal ku joistaa verkkokaupast. enkä viiti kysyy silt myyjält ku se ei oikee tunnu tietävän mitää näist tietotekniikka justuist!!!
Uukoo
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palit on ihan kelpo valmistaja.

Itse ostaisin tosin 128mb mallin, on n. 40? halvempi, noiden välinen tehoero on käytännössä olematon.

EDIT: Vertailussa Radeon 9800Pro 128 ja 256 versiot..

http://www.computerbase.de/artikel/hardware/grafikkarten/2003/tes...

256mb muistin tuoma hyöty huimat 1-5 FPS.

Teh leet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. heinäkuuta 2005 @ 19:07

jumalc
Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ku mä haluun ton 256mb. Ku ostin viime koneeni nii silloin otin 32mb muistii ja olis pitäny otaa se 64mb koska toi 32mb ei enää vähän ajan pääst toimin ollenkaa ku toi 64mb toimii viel jossaa uusiskin peleis tai siis vähä niis huonommis.
Greedo
Member
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen että ostat jonkun kortin jossa on sitten jotain hyötyä tolla 256mb muistilla.

Koneen kokoonpano:
Emolevy: Asus P5K
Prosessori: Intel C2D E6750 & Zalman CNPS9700 NT
Keskusmuisti: 4x1024Mb DDR2 @ 800Mhz
Näytönohjain: Palit Nvidia GeForce GTX 460 768Mb

Muita koneita/konsoleita:
XBOX 360, PS2, PSX, PSOne, GB, GBC, GBA, NDS, NGC, Sega Genesis.
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2005 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyllä tolla muistilla on jo merkitystä nykyisissäkin peleissä.Osta vaan ennemmin kortti missä sitä on.

On moraalisesti väärin antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa.
Mainos
_
__

_
ZewQ
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2005 @ 10:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverilla on sellanen on se ihan hyvin toimminnu.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko hyvä valmistaja?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy