User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 16:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > hd advance v3.0
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HD Advance V3.0
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
fungu
Newbie
_
3. helmikuuta 2006 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selvisi nyt, että hdld_svr.elf pitäis installoida muistikorttiin.
Seuraava kysymys, voiko hdld_svr.elf siirtää suoraan muistikortille http://forums.psxforum.com/viewtopic.php?t=24465 ohjeiden avulla vai täytyykö laittaa myös BOOT.ELF & HDLOADER.ELF myös muistikortille ,että hdld_svr.elf toimii?
veijok88
Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2006 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän ohjelmaa WinHiip... itselläni se siirtää kovolle väh. 10mt/s vauhdilla... joskus jopa 25 - 30mt/s.

no niiin no hee!
fungu
Newbie
_
4. helmikuuta 2006 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eks winhiip sovellu silloin kun ps2 kovalevy siirretään pc:lle? kyl mielellää kokeilisin sitä, mut valitettavasti omistan kannettavan
veijok88
Member

1 tuotearvio
_
5. helmikuuta 2006 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siinä tapauksessa tarvitset routterin ja pari ylimääräistä verkkopiuhaa, jolla voit siirtää imagen pleikkariin. Valitettavasti en tiedä millä ohjelmalla tämä siirto voidaan tehdä, mut eiköhän tässä ketjussa se olla kerrottu... en jaksanu lukee koko ketjua :D.

no niiin no hee!
deadstar
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2006 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin olen aikeissa hankkia joko piiriä ps2:een tai sitten löysin tämän hddloaderin eli olen ymmärtänyt nyt tämän verran tästä laitehässäkästä =) tarvitaan verkkoadapteri + kovo ja sitten pitää asentaa tuo hdloader ohjelma sille kovolle? onko tuo ntsc versio vai pal? eli näkyykö värit oikein? toimiiko tuo esim. sillai et kovo olisi kiinni pc:ssä ja sitten yhdistäisi verkkokaapelilla ps:n ja tietokoneen? ja jos toimii niin voikohan tuota kovoa käyttää sillei että siellä on jo valmiiksi kamaa sisällä eli tyhjentääkö tuo hdloader koko sen kovon ennen asennusta? koitin kyllä etsiä tietoa mutta ei oikein onnistanut tai sitten en vaan tajunnut ;)
kelpaako
Suspended due to non-functional email address
_
3. maaliskuuta 2006 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menee offtopickiks mutta ei sen väliä. Tulta yhdestä edellä mainitusta linkistä latasin HDLoader nimisen ohjelman. Nyt vaan kysyisin että miten sen voi poltaa levylle?
jukra
Newbie
_
8. maaliskuuta 2006 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiukka samanlainen kysymys ku edeltävä on mullakin. Polttelin Nerolla tuon loaderin levylle(kokeiltu cd ja dvd versiota) mutta pleikka sanoo että vaatii aidon PS levyn, ei siis onnistu ainakaan noilla mun poltetuilla.
Meneekö advancen tilailuksi vai saako tuon poltetun loaderin toimimaan modaamattomassa PS:ssä jotenkin?
TommiR
Member

2 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei saa. Tilaa HDadvance, mulla ainaki pelaa se hyvin.
zapnic
Member
_
17. maaliskuuta 2006 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hassu juttu kun puhutaan hdloaderista

eli hdloader oli alkuperäinen softa millä pystyi pelamaan pelejä kovalevyltä mutta sitten tuli sivusto ps2nfo joka alkoi myydä hdadvacea,samoihin aikoihin ilmesty ripattu hdloader?
ja hdloader sitten katos kaupallisesta myynnistä ja siirtyi homebrew puolelle "elf juttuja"

mutta hdloaderia on päivittetty useaan kertaan ja jatkuu vieläkin
mutta suurin osa hdloaderin päivityksistä siirtyy hdadvanceen oli laillista tai ei mutta eritahot ovat siittä syystä olleet vihoissaan toisilleen?

ja mitä modaukseen tulee niin ei pakosti tarvitse mutta siihen pitää vähän perehtyä eli lukea tiettyjä artikkeleita miten tehdään MC Exploit
mutta minä olen kirjoitellut aika monta juttua siittä asiasta eli käyttäkää search nappulaa

muuten ei tässä mitään

gowabunga!!!!!
Mainos
_
__

_
jiikoo5
Newbie
_
1. huhtikuuta 2006 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Gt¤:sessa pitää olla vain hdd patch jotta toimisi kovolla"
Mikäs tämä juttu on?En löytänyt kuin x-boxiin liittyviä juttuja. En saa GT4 toimimaan kovolta.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > hd advance v3.0

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy