User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 20:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > servun statit nettiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Servun statit nettiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
CoDaaja
Suspended due to non-functional email address
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka saan mohstats v0.4.7:lla statit mun nettisivuille?

Se on selvää, etää olen maailman paras CoDin pelaaja!!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös se tee kasan .html tiedostoja?
Ne voi sitten sellaisenaan siirtää omille kotisivuilleen ja aukeaa selaimella, ohjeet siirtämiseen löytyy palveluntarjoajan kotisivuilta.
CoDaaja
_
10. heinäkuuta 2005 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin noin .html ja .php-tiedostot siirretään kotisivuille, mutta mitä tolle .css filulle pitäs tehä laitetaanko se jonnekkin pelin tiedoistoihin?

Staff Member

32 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cascading Style Sheets aka css eli se on ohje selaimelle miten noi html sivut muotoillaan. Kotisivupalvelimelle sekin.
CoDaaja
_
10. heinäkuuta 2005 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok siirsin ne kaikki tonne palvelimelle. Mut mistäs mä tiiän mistä mä löydän ne netistä? Pitäskö sen olla mun ip-oso tai jotain?

Staff Member

32 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.minunisp.com/minunalias
tai
www.minunisp.com/~minunalias
tai
koti.minunisp.com/minunalias

yleensä jostain noista löytyy, palveluntarjoajan sivuilta löytyy yleensä ohjeet miten oma kotisivualias selviää.
Thimon
Member

4 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2005 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mille palvelimelle sä ne siirsit? Voisit yrittää Googlettaa sen palvelimen ftp-osotteen, jos se löytäis jotain...
CoDaaja
_
19. heinäkuuta 2005 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii sen pitäs olla niinku personal.inet.fi/clan/sun/ mut mitä tähän perään

Staff Member

32 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2005 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joku .html tai .htm tiedosto jonka sinne palvelimelle siirsit.
esim.
http://personal.inet.fi/clan/sun/stats.html
CoDaaja
_
19. heinäkuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei oo tollasta stats.html, mut siel on mohstats.php mut ei se siit toimi, vaan alkaa lataamaan sitä.

Staff Member

32 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2005 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soneran palvelimet ei käsittääkseni tue dynaamisia .php sivuja.
CoDaaja
_
19. heinäkuuta 2005 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli noi statit ei toimi tuol soneran palvelimella? mitkä sitte tukis .php juttuja

Staff Member

32 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin mikrobitin kotisivutila tulee.
http://programmingpub.com/free_php_host_free_php_hosting/
http://www.free-webhosts.com/
tuolta voi katsella lisää.
CoDaaja
_
20. heinäkuuta 2005 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mut mikrobittiin ei saa ellei tilaa lehteä vai?
Laitoin tonne yhteen paikkaa joka oli noissa linkeissa luulen et se onnistu jotenkin mut tulee tämmönen warning:

Warning: set_time_limit() [function.set-time-limit]: Cannot set time limit in safe mode in /mnt/storage/users/f/u/n/funeralfusion/index.php on line 60
Usage: mohstats

Staff Member

32 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mikrobittiä ei saa ilman lehteä, ja sielläkin taitaa olla tuo safe mode päällä josta tuo toinen hosti valittaa.
Ja kus mohstats sivu ei näytä toimivan niin paha sanoa saako tuota toimimaan.
http://www.statsgen.co.uk/
http://www.clanavl.com/vsp/
tuossa pari "vastaavaa" ohjelmaa
CoDaaja
_
20. heinäkuuta 2005 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo noist ohjelmist en tajuu yhtää mitää... Pitää varmaa unohtaa kokojuttu jos mohstats ei kerran toimi ja noit muit ei osaa käyttää erkkikään.

Edit: Tai no joo leikin tol vsp:llä ja sain jotain nettiin mut .php:t on pelkkää koodia... mitään järkevää siel

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2005 @ 20:31

jerppa
Newbie
_
22. heinäkuuta 2005 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Statsit on sellainen homma että, jos ei englanti, ssh, ftp, php, html ja Linux (lisätään nyt vielä apache) ole edes jollain tavalla hallussa, on niiden kanssa turha lähteä tappelemaan.

VSP:llä kyllä saa ihan näppäriä statseja käyttöön. Mutta missään www hotelli purkissa voi tulla sanomista statsien pyörittämiseen, koska viepä CPU tehoja kiitettävästi. Esim. meillä on 200 megan logifile jonka käsitteleminen vsp:llä ja 2.8Ghz P4 CPU:lla 40 min.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2005 @ 05:44

Member
_
22. heinäkuuta 2005 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mene www.csfi.net sivuille ja sieltä foorumille, sieltä löydät kaikki jutut cs:ssää koskien.

Inside The Fire
CoDaaja
_
22. heinäkuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on puhe codista...

CoDaaja
_
23. heinäkuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kattelin tossa ni monella on noi mohstatsit esim omaip/stats/
Kokeilin katsoa mitä tapahtuu kun kirjoitan oman ip:n niin tulee seuraavanlainen ilmoitus:

If you can see this, it means that the installation of the Apache web server software on this system was successful. You may now add content to this directory and replace this page.

Eli tossahan sanotaan että voin lisätä sinne jotain, mutta miten :D
Pitääkö siirtää ne ftp:llä jonnekkin vai?

Staff Member

32 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sulla on Apache jo nähtävästi toiminnassa, eli webbipalvelin on pystyssä. Jos PHP tuki on asennettuna niin kaiken pitäisi olla valmista, sitten vain sinne hakemistoon mihin tuon Apache juuren olet määrännyt niin tuo stats ohjelman tiedostot.
CoDaaja
_
23. heinäkuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ööö.. tota minne sinne?

Staff Member

32 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2005 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
c:\Program Files\Apache Group\Apache\htdocs
tuo taitaa olla oletuksena se hakemisto missä Windows versiosta löytyy index.html jonka se näyttää kun palvelimelle yhdistää. Eli tuonne hakemistoon tavarat.
CoDaaja
_
24. heinäkuuta 2005 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo se vielki alkais lataamaan niitö php tiedostoja kun yritän esim. mohstats.php Apache tai PHP pitäs kai configuroida jotenki jos osais

Mainos
_
__

_
CoDaaja
_
24. heinäkuuta 2005 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai onks niist php tiedostoista tarkotuskaan tapahtua mitään? pitäskö sen mennä jotenki erilailla?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2005 @ 09:27

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > servun statit nettiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy