User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 20:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > san andreas ei pyöri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
san andreas ei pyöri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
v_empire
Suspended due to non-functional email address
_
10. heinäkuuta 2005 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkäs mulla on tällainen ongelma ,että uusi alkuperäinen gta san andreas ei lähde pyörimään mun modatussa slimmissä. Vika ei pitäs olla itse pelissä ,koska oon kokeillut muutaman kaverin pleikassa ja niissä toimii normaalisti. Kavereilla on aika vanhat koneet ja niissä ei ole mod-piiriä. Ja itsellä taas parin kuukauden ikäinen slim-versio matrix infinity mod-piirillä jossa on toiminut tähän mennessä kaikki muut pelit(ps2 ja ps1 alkuperäiset ja poltetut) täysin normaalisti. Onko tähän olemassa järkevää selitystä?
Senior Member

3 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei oikeen muuta selitystä ole kuin likainen lukupää tai sitten se on jo lopussa. Mitä lasersuojaa slimmissä käytetään. Itselläni on diodi/pic yhdistelmä ja yksi laser on jo mennyt. Toisen kestoa nyt jännätään niin näkee johtuiko palaminen lasersuojasta vai oliko eka laser muuten heikko. Lohdutuksena slimmin laserit on aika halpoja verrattuna paksuun malliin.
Maniche
_
11. heinäkuuta 2005 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt tätä lasersuojaa http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=112 , kaikki laserit ovat kestäneet. Ainoa todella toimiva lasersuoja. Muilla suojilla laser palaa ennemmin tai myöhemmin, tutkittu juttu.

Kokeilin Diodi fixiä, kärähti. Kokeilin diodi+pic fixiä, kärähti. Samoin Van Drunen fixiä, kärähti. Sitten laitoin kaverille ja itselle tuon ensiksi mainitun ja hyvin toimii.
v_empire
_
11. heinäkuuta 2005 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin mutta kaikki muut pelit toimivat edelleen ihan normaalisti. Vain san andreas ei lähde pyörimään.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on tullut modattua diodi/pic suojalla 24 slim konsolia ja vain tästä yhdestä laser heikkeni huomattavasti. Ei sananmukaisesti kärähtänyt. Pidempi kokemus noista diodi/pic suojista on kuin tuosta uudesta että älkää nyt kehuko vielä. Saattaa alkaa koneita vielä käryämään niinkuin edellisilläkin. Tuolla diodi/pic suojalla ei periaatteessa laser voi kärähtää jos ei ole asennusvirhe tai heikko laser eli vastukset alhaiset että siinä. Noita heikkoja lasereita ei pidä mennä modaamaan edes tuolla uudella suojalla. Siitä uudestakaan ei kukaan voi tietää että se on paras koska sitä on myyty vasta reilu kuukausi.

Se san andreas levy on niin huonokuntoinen että se ei nyt sinun koneessas vaan toimi....tee siitä kopio hyvälle aihiolle. Äläkä luule että sen pitää toimia sinun koneessas koska se toimii muilla. Näin se vaan on. Konsolit on yksilöitä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2005 @ 10:04

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > san andreas ei pyöri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy