User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 01:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvdfab express:llä tein dvd:n alkuvalikkojen kanssa, kaikki muu toimii mutta itse leffa ei lähde dvd soittimessa pyörimään.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVDFab Express:llä tein DVD:n alkuvalikkojen kanssa, kaikki muu toimii mutta itse leffa ei lähde DVD soittimessa pyörimään.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
15. heinäkuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä onko tämä nyt varmasti oikea keskustelualue:

DVDFab Express:llä tein DVD:n alkuvalikkojen kanssa(joka muuten oli todella helppoa), kaikki muu toimii valmissa DVD:ssä(siinä tekemässäni) mutta itse leffa ei lähde DVD soittimessa pyörimään, kaikki alkuvalikot jne pelittää, mutta ei itse leffa.. Olisko kenelläkään tietoa missä syy?

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
Member
_
16. heinäkuuta 2005 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen siirtymään nerovisionin käyttöön. Eli asennat nerovisionin ja ffdshown:n. Pistät Ffdshow:ssa ruksin subtitles kohtaan ja voila leffassa on tekstit ja nerolla voit pistää alkuvalikot ym. Jos haluat olla varma että tekstit tulee mukaan leffaan esikatsele leffa nerolla ja jos tekstit näkyy niin tulee myös näkymään kun olet polttanut. Huom! leffan ja tekstitykset pitää olla täysin identtiset paitsi päätteet eli siis: leffa.avi ja leffa.sub tai .srt muodossa. Toinen ohjelma on d.i.k.o ohjelma, helppo kuin mikä jos haluaa tekstityksetkin mukaan eli siinä vaan alussa pistetää .avi tiedosto sitten .srt tiedosto. Jos sinulla on .sub tiedostona kaikki tekstitykset niin muutat ne subtitle workshopilla eli siis tallennat eri formaatilla ja se formaatti on: subrip niin sen jälkeen tekstit ovat .srt tiedostoja. Jos haluat vielä yhden ohjelman millä saa tekstitykset ja leffan helposti toimimaan dvd-soittimellasi niin se on tämä: The Filmmachine ja ohjeet tuohon löytyy--> http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm Siitä. Huom! itsellä on nyt noiden äänien kanssa ongelmia, eli en vastaa jos ei äänet toimi. Ennen on kyllä toiminut tuolla ohjelmalla mutta ei enään. :S Kannattaa ehkä ensiksi kokeilla dvd-rw levyllä. niin ei mene levyjä hukkaan. Siinä sinulla ohjelmia ja ohjeita :)

Inside The Fire
Member

5 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öö.. Tarkoitin siis että kyseessä oli alkuperäinen leffa josta tein "täydellisen" varmuus kopion alkuvalikkoineen.. Kaikki muu toimii mutta leffa ei lähde pyörimään..?

Pöytäkone (HP Pavilion t.860.fi):
(LG 19" TFT) - (P4 3.4GHz) - (MSI 7600GT) - (4 x 1024 Mb DDR 400) - (500Gb + 250Gb + 250Gb) - (LightScribe DL DVD Writer) - (Windows XP Home Edition,Fin + Windows Vista Ultimate, Fin)

Läppäri (Acer Aspire 9301 WSMi):
(17"Laajakuva) - (2.00GHz) - (1024Mb DDR2) - (120Gb) - (1.3MP integroitu webkamera) - (Windows XP Media Center,Fin)

8/1 Mbit
Mainos
_
__

_
musti2
Suspended permanently
_
19. heinäkuuta 2005 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun mielestä ei kannatta tehdä varmuuskopioita leffoista koska DVD-filmit on niin halpoja.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > dvdfab express:llä tein dvd:n alkuvalikkojen kanssa, kaikki muu toimii mutta itse leffa ei lähde dvd soittimessa pyörimään.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy