Miten poltan elokuvat dvd:lle
|
|
skaaresv
Junior Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen yrittänyt siirtää elokuvia DVD:lle koneelta, koska tila alkaa loppumaan. Yritin käyttää Nero Start Smart -ohjelmaa. Sain homman etenemään siihen asti, että yritin hakea elokuvatiedostoja seuraavasti Oma tietokone/C-asema/My shared folder/elokuvat. Siihen asti pääsin, mutta elokuvien tiedostoja ei löytynyt. Missä vika? Kysyin eräältä tuttavaltani asiaa ja epäili, että elokuvissa on sellainen formaatti (mikä se sitten onkaan), mitä nero ei tunnista. Olen aika aloittelija, joten kiitos mahdollisimman selkokieliset ohjeet. Kiitos etukäteen!
sippe
|
musti2
Suspended permanently
|
23. heinäkuuta 2005 @ 12:24 |
Linkki tähän viestiin
|
minkäs päätteisiä ne tiedostot on jota haluat siirtää
|
skaaresv
Junior Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Näin tumpula en ole, miltä vaikuttaa. Mutta kun en löydä niistä mitään päätteitä nyt. Olen siirtänyt ne elokuvat-kansioon ja nyt päätteitä ei löydy. Muistan, että ainakin jotkut ovat avi-päätteisiä. Saako ne jostain näkyviin?
sippe
|
juuzo
Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 12:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Ohjauspaneeli -> Kansion asetukset -> Näytä- välilehti: piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet
|
skaaresv
Junior Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos opastukesta. Päätteet löytyivät. Eli suurin osa on avi päätteisiä, mutta myös joku dvdrip.avi, jos se nyt edes on eri päätteinen. Sul on muuten upeet sarvet.
sippe
|
skaaresv
Junior Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitten mulla on vielä musiikkivideon pätkiä, jotka haluaisin myös siirtää DVD:lle. Niiden päätteet ovat mpeg, mpg, avi ja asf.
sippe
|
musti2
Suspended permanently
|
23. heinäkuuta 2005 @ 13:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
skaaresv
Junior Member
|
23. heinäkuuta 2005 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|