User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 02:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > geforce 4 ti 4200
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Geforce 4 ti 4200
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Doushi
Suspended due to non-functional email address
_
26. heinäkuuta 2005 @ 06:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi voitteko mitenkään neuvoa mikä mun näyttiksessä on?
Kun käynnistän pelin niin se joko tilttaa tai valikon halkeilee ja tekstuurit loikkii minne sattuu... oon kokeillu jo monia nvidian ajureita mut ne ei oikein tunnu auttava.. Olisko mitään neuvoja??

hiiri vei mun leivän....
dfwta
Senior Member
_
26. heinäkuuta 2005 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika vain pelatessa ? Tarkista DirectX toimivuus.
Staff Member

32 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjainta ei ole ylikellotettu?
Ohjaimen tuuletin toimii?
Doushi
_
27. heinäkuuta 2005 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitä ei ole ylikellotettu ja directx toimii normaalisti..

hiiri vei mun leivän....
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2005 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat piirisarjan ajurit käytössä?
Onko tämä ongelma kaikissa peleissä vai jossain tietyssä?
Doushi
_
27. heinäkuuta 2005 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusimmat ajurit toimii vain doom 3 mut siinäkin valikon tekstuurit halkeilee ja hyppii... latasin yhen vanhan detonaattorin että pystyn pelaan rose onlinea mutta tehot kyllä laski roimasti

hiiri vei mun leivän....
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2005 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut esim. noita 4x.xx sarjan detoja?
Moderator

1 tuotearvio
_
27. heinäkuuta 2005 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista koneen käydessä että tuuletin kuitenkin pyörii. Itse ihmettelin monta kuukautta kun ei pelit oikein tahtonut pyöriä. Tuuletin rikki :-).
Doushi
_
27. heinäkuuta 2005 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuuletin kyllä toimii.. mistä saisin 4x.xx sarjan detoja?

hiiri vei mun leivän....
Staff Member

32 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2005 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Doushi
_
28. heinäkuuta 2005 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten noi sit eroo noista uusimmista?

hiiri vei mun leivän....
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jotkut uudet pelit eivät välttämättä toimi noilla vanhoilla, lähinnä niissä ei ole noiden uusien näyttiksien ajureiden tuomaa painolastia.
Doushi
_
29. heinäkuuta 2005 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
laitoin noi ajurit mut ei oikein mikään muuttunu...

hiiri vei mun leivän....
Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä merkkiä näyttikses on? Joissain Ti4200:ssa on tollaista ihan vakiona, ainakin miulla oli kerran liikkeestä lainassa yks 4200 ja siinä oli se surullisenkuuluisa mosaiikki-efekti :(

UUSI :: Intel Core 2 Duo E6600 / ASUS P5B Deluxe WiFi AP Edition / 4Gt Corsair XMS2 800MHz DDR2 / LeadTek GeForce 8800GTS 320Mt / Seagate Barracuda 7200.10 250Gt + 500Gt / Antec NeoHE 430W / Windows XP x64 Professional ::
WANHA :: AMD Athlon XP 2400+ / ASRock K7S8X / 512Mt M-tec 400MHz DDR / PNY Verto GeForce 6600 GT / Samsung 80Gt + 80Gt / HEC 350W / Windows XP Home Edition ::
SERVERI :: AMD Thunderbird 900MHz / ASUS A7V133-C / 512Mt 133MHz SDR / GeForce 2 / Seagate 250 Gt / 230W / Ubuntu 8.04 ::
aari-mies
Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
säädä virkisrys taajuutta tai sitten laitteiston kiihsytystä

aari-mies
Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
säädä virkistystaajuutta tai sitten laitteiston kiihdytystä

Doushi
_
29. heinäkuuta 2005 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaaha ja mites ne tehdään....?
Ja merkistä en ole varma ku ei ole mitään erikoista merkintää siinä näyttiksessä...
mitään muuta en osaa sanoa kuin että se on punainen´ja siinä on kultainen tuulettimen systeemi..

hiiri vei mun leivän....
aari-mies
Member
_
30. heinäkuuta 2005 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
painetaan työpöytää oikealla näppäimelllä ja sitten näytön ominaisuudet (ominaisuudet) sitten asetukset välilehti ja lisäasetukset näyttölaite ja vianmääritys ne on erikseen siellä pistä virkistystaajuus yli 75 hertsiseksi
Doushi
_
30. heinäkuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noikaan ei auttanut yhtään..

hiiri vei mun leivän....
aari-mies
Member
_
30. heinäkuuta 2005 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos olet mennyt sörkkimään konettasi ilman maadoitusranneketta niin näyttis on ehkä jollain tavalla vahingoittunut
Member

4 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2005 @ 05:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
säädä virkistystaajuutta tai sitten laitteiston kiihdytystä
Jep. Mulla oli saman tyypin 4600 joka toimi erinomaisesti 4400:ena. Koetas alikellottaa...

Doushi
_
31. heinäkuuta 2005 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kyllä sörkkinyt sitä ilman ranneketta mutta siittä ei voi johtua sillä kokeilin kaverin koneessa ja siinä ei ollut mitään häikkää. mutta kun pistettiin takasin mun koneeseen se teki sitä samaa taas..

hiiri vei mun leivän....
Doushi
_
31. heinäkuuta 2005 @ 06:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten mä voin alikellottaa sitä?

hiiri vei mun leivän....
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2005 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos haluat alikellottaa joko teet CoolBits rekisterisäädön (jonka jälkeen NVIDIA:n paneeliin ilmestyy Kellotaajuudet välilehti) tai käytät PowerStrip:iä tai Rivatuner ohjelmaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 06:54

Mainos
_
__

_
Doushi
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko mahdollista että paskon ton näyttiksen jos ei osaa kellottaa tai siis tässä tapauksessa ali kellottaa

hiiri vei mun leivän....

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > geforce 4 ti 4200

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy