User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 01:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:Source
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mäxä
Junior Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 15:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mitä mun tarvii kirjottaa consolee että saan näkyy FPS.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2005 @ 15:19

Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
29. heinäkuuta 2005 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
net_graph 1
net_graph 2
net_graph 3

Paikka vaihtelee numeron mukaan.
D4NTT3
Junior Member
_
2. elokuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja net_graph 0 että pois päältä saa! :D

Rock N Roll
FBI_bbc
Member
_
4. elokuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tungen tähän mun oman ongelman. Eli mitä pitää painaa, että toi console ikkuna aukee nimittäin en voi ku painaa y:t niin voi kirjoittaa. ? Ehkä vähän tyhmä juttu ku oon ite pelannu tuota cs:ää n.5-vuotta: :)

Asus läppäri !
Moderator

5 tuotearviota
_
5. elokuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tässä nyt multa ohje consolin saamiseen. Steam->Play Games->CS:Source->Properties->Launch Options ja siihen kirjotatte -con_enable 1 -console. Toi toimi mulla. Console aukee ku käynnistätte pelin
Suoraan peliplaneetasta! Lisää aiheesta:http://tinyurl.com/cdv82

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
C2W
Junior Member
_
7. elokuuta 2005 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kehtaa aloittaa uutta topiccia, joten kirjoittelenpa tähän.

CSS:ssä fps on suunnilleen ~50-70 luokkaa, mutta ainoastaan de_dust2 mapissa jossain kohtaa fps tippuu 20 tai jopa sen alle. Missähän voisi olla vika? Kaikki muut mapit toimivat loistavasti.
Mainos
_
__

_
Moderator

5 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama juttu, se vain johtuu siitä kun se on laaja kenttä ja se hiekka on varmaankin raskas textuuri. Mutta jos se haittaa niin laske detail:eja.

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy