User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 07:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > useita ongelmia koneen kanssa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Useita ongelmia koneen kanssa!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
9115
Newbie
_
29. heinäkuuta 2005 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis tässä nyt muutama pahempi vika mikä esiinty tietokoneessani

1.Tää "romu" ei suostu toistamaan video tiedostoja eikä näyttämään esim elokuva trailereita joita katotaan netissä,missä vika?oon ladannu uusia soittimia ja kaikkea mut ei oo auttanu.
2.Joitain pelejä esim vietcongia pelatessä tää jumiuttaa koneen ku lähtee servusta ja siinä lukee "releasing scene"ni sillo on tilt.
3.Internet exploder sanoo että "tämä ohjelma on havainnut virheen tuote on suljettava" se ottaa päähän ku se ilmenee koko ajan,mitä teen?
4.Mozilla sanoo välillä jonku virheen eikä suostu avaa kaikkia sivuja siinä lukee "Liitännäinen suoritti laittoman toiminnon on suositeltavaa että käynnistätä selaimen uudestaan",mitä teen?

Jos joku kertoo mulle tohon 1 ongelmaan ratkasun ni oon sille ikuisesti kiitollinen.
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2005 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile VLC:tä
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/vlc.cfm

Oletko tehnyt Virus ja pahisohjelma tarkistuksen?
Mikä käyttöjärjestelmä?
9115
Newbie
_
29. heinäkuuta 2005 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asiassa tää kone kävi huollossa virusten takia ja sen jälkee ku se takas tuli ei oo videot pyöriny.käyttis on xp
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko asentanut ne. Flash Playerit sun muut mitä selain pyytää asentamaan kun haluat katsoa jotain videota tai pelailla minipelejä netissä?

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
9115
Newbie
_
30. heinäkuuta 2005 @ 05:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tota oon asentanu ffdshow ja ac3filterin,mutta soitin eikä selain pyydä mitään se on outoa esim soitin vaan avaa ja avaa sitä videota loputtomiin
VLC toimi!!muttasilti kaipaan apua muiden kanssa.
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2005 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikai palomuuri estä näiden soitinten yhteydenottoa videokuvaa tarjoavalle palvelimelle. Tarkista palomuurin asetukset!
Moderator
_
30. heinäkuuta 2005 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikkoa korjattu, ei enää sit näitä "Pulmia!!!APUVA!!"
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 (säännöt)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
9115
Newbie
_
30. heinäkuuta 2005 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo anteeks vaan pidän huolen että ei tule enempää huomautuksia ja siitä palamuurista ni olen yrittäny ohittaa media playerii mutta ei oikeen oo onnistunu.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > useita ongelmia koneen kanssa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy