User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.12.2025 / 00:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy asennettu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovalevy asennettu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
29. heinäkuuta 2005 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä laitoin tietokoneeseen uuden 80 gigan kovalevyn, niin miten minä voin laittaa siihen tiedostoja?
mistä näkee, että tietokone on tunnistanyt kovalevyn?
Mikä paikallinen levy on (C asema)?
Liittyykö paikallinen levy jotenkin kovalevyihin?

P.S Mulla on nyt tietokoneessa kaksi kovalevyä.

Senior Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovalevy pitää osioida ja formatoida ennen kuin sitä pystyy käyttämään. Mikä käyttöjärjestelmä on käytössä? niin voin neuvoa tarkemmin.
Heletee
Suspended permanently
_
29. heinäkuuta 2005 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on Windows XP.

Senior Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Control panel -> administrative tools -> computer management -> disk management
(Ohjauspaneeli -> järjestelmä työkalut -> tietokoneen hallinta -> levyn hallinta ?)

Ja sillä pitäisi näkyä uusi kovalevy osioimattomana tilana, siihen klikkaat oikealla ja teet yhden tai useamman osion ja seuraat ohjeita wizardissa.
Heletee
Suspended permanently
_
29. heinäkuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä kohdassa ohjauspaneelia järjestelmä työkalut on, kun minä en löydä.

Senior Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun en oikein tuota suomenkielistä winukkaa tunne niin en tuosta nimestä ole varma, selaile kaikki mahdolliset paikat läpi, pitäisi löytyä lopulta. Tai ehkä joku voisi kertoa tarkemmin.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
29. heinäkuuta 2005 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjauspaneeli->Valvontatyökalut->Tietokoneen hallinta->Levynhallinta ,tuolla löydät perille.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Mainos
_
__

_
Heletee
Suspended permanently
_
30. heinäkuuta 2005 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos Bluekkis ja turska, nyt sain toimimaan.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy asennettu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy