User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 15:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy on asennettu ja upuohjelma pitäis asentaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kovalevy on asennettu ja upuohjelma pitäis asentaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Heletee
Suspended permanently
_
30. heinäkuuta 2005 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä asensin samsungin 80 gigan kovalevyn, mutta tietokone näyttää, että se on 31 gigainen.
mistä minä saan apuohjelman jolla minä saan koko kovalevyn käyttöön

pkaksp
Moderator
_
30. heinäkuuta 2005 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heletee
Suspended permanently
_
30. heinäkuuta 2005 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tuolta: http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287
Mikä kohta tuolta?

pkaksp
Moderator
_
30. heinäkuuta 2005 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsung Disk Manager 10.42 ja sen alapuolelta download.
Heletee
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä yritin asentaa Samsung Disk Manageria, mutta asennuksen lopussa tulee seuraava teksti:
Floppy drive error
error reading drive, no diskette in drive, or drive failure. ja sitten asennus juttu lähtee pois

Minne ohjelma pitäis tallentaa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 13:28

pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli teet sillä ohjelmalla itselle boottaavan korpun jolla sitten käynnistät koneesi. Ohjelman avulla sitten osioit ja alustat sen kovon.

Edit: elikkä tarvitset tyhjän disketin sinne asemaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 13:34

Heletee
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei ole disketti asemaa.

Voiko sen polttaa tyhjälle cd-levyllä?
Miten boottaava korppu tehdään

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 13:58

pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten ostamaan sellainen. Ei meinaan onnistu ilman diskettiä.

Edit: Ei voi polttaa levylle. Asetat tyhjän disketin asemaan ja ajat sen ohjelman. Ohjelma tekee sulle siitä levykkeestä boottaavan korpun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 14:00

Heletee
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kaapissa disketti asema, koska mulla on disketti aseman paikalla kovalevy.

Voiko sen polttaa tyhjälle cd-levyllä?
Miten boottaava korppu tehdään

pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ota se diskettiasema sieltä kaapista ja laita johdot kiinni siihen siitä koneesta. Ei sen aseman tarvi siellä koneen sisällä olla tuota aikaa.
Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos se vanha kone? Jos on vanha, niin eikö se vaadi uuden biosin, jotta pääsee yli tuon 31Gt?

Explore
pkaksp
Moderator
_
31. heinäkuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Samsungin Diskmanager "rikkoo" tuon bios rajan. (tai sen pitäisi ainakin....)
Heletee
Suspended permanently
_
31. heinäkuuta 2005 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos pkaksp, nyt kovalevy näkyy 74.5 gigaisena. Se on varmaan oikea giga määrä.

Senior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se on aivan oikea määrä.
Heletee
Suspended permanently
_
1. elokuuta 2005 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarvinko minä enää korppu asemaa, kun boottasin korpun ja sain koko kovalevy käyttöön.

Minä voisin ottaa korppu aseman pois.

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
1. elokuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etpä taida välttämättä tarvia. Otat sen sitten taas kun tarvetta tulee.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy on asennettu ja upuohjelma pitäis asentaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy