User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 16:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttiksen ja muistin osto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttiksen ja muistin osto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vimuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 03:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois suunnitelmissa ostaa 1giga muistii ja uus näyttis.Hintaa sais olla yhteensä 400-600?.Mielellään ottaisin nvidian kortin.Jos voisitte vähän avittaa ostopäätöksessä toi on kummiskin mulle aika paljon rahaa.
BeGC
Junior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 05:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerroppas emostasi, että käykö siihen agp vai pci-e näyttis? Jos kerran nVidian haluat, suosittelisin 6800GT -korttia. Jos Atin kortti puolestaan kelpaa, kannattaa harkita x800xl. Muistia kannattaa ostaa 2x512mt, jotka sitten laitat kulkemaan Dual Channelissa. Tosin tämäkin riippuu prossusta/emosta, että tukeeko se Dual Channelia. Jos sinulla on Socket 939-kantainen Athlon64-prosessori, tukee se varmasti Dual Channelia emolevystä riippumatta, sillä siinä muistiohjain on prosessorissa emolevyn sijaan.
vimuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
agp näyttis ois haussa.ton emolevyn kanssa on sellanen onkelma että en meinaa mistään saada selville että mikä emolevy mulla tässä on...tää on hp:n pakettikone eikä everesti kerro että mikä emolevy tässä on..ja oon yrittäny katella tosta emolevyn kylestä eikä siitäkään ainakaan mun taidoilla selvinny.mulla on tässä prossuna 3200+.
-WK-
Senior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kans HP:n pakettikone, jossa AMD Athlon XP 3200+, tässä emolevy on Asuksen "Kelut". t649.fi tais olla konepaketin mallinumero.

Kysynpä nyt kun itsekin olen muistia ostamassa, että mitä tarkoittaa Dual Channel? :) PC WIZARD 2005 ei ainakaan näytä että nykyinen 512 mt - muistikampani sitä tukisi :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 07:27

vimuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joops mulla on muuten sama toi emo mun tää paketti on t.560.fi...mutta itse aiheeseen näyttiksenä päätin valita ton 6800gt:n muistina aattelin ostaa pari kingstonin 512 400mhz palikkaa..mistäköhän saisin selville että tukeeko toi mun emo varmasti noita muisteja?
Senior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
dual channel on muistiohjaimen kyky käyttää kahta muistipalikkaa samanaikaisesti. Tämä tuplaa teoreettisen kaistan leveyden näin ollen teoreettisesti pystyy siirtämään tuplasti enemmän dataa. Todellisuus ei kuitenkaan ole ihan yhtä ruusuinen, mutta nopeuttaa jonkin verran kumminkin.
Moderator

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä suurimmalla varmuudella tukee.
vimuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
entäs millanen poweri kannattais olla?tässä on nytten kiinni 250w ei taida oikeen riittää.
puppe_b
Senior Member
_
31. heinäkuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nexus Silent Power NX-3500 Special Edition 350W (n60?, verkkokauppa). Tai 400W (Nexus, Antec, Zahlman) virtalähde.
vimuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. elokuuta 2005 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Senior Member

47 tuotearviota
_
1. elokuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@vimuli
Minulla juuri kyseinen poweri. Tuolla bulldogissa sitä mainostetaan hiljaisena, mutta siitä olen vähän eri mieltä (tämä on tietenkin vähän suhteellista). Muuten kyllä hyvä poweri ja virtaa riittää. Tällä hetkellä kiinni juuri Asuksen 6800GT.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttiksen ja muistin osto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy