User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 15:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kovalevy ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wiki84
Newbie
_
2. elokuuta 2005 @ 23:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on 200 giganen kovalevy joka oli jaeuttu kahteen noin 100 gigan osaan nyt windows kuitenkin yhtäkkiä hukkasi toisen osan kokonaan ja toinen osa väittää vain että levyä ei ole alustettu
oisko joku keino millä sais ne toimiin ja tiedostot takas mitä niillä oli
pkaksp
Moderator
_
3. elokuuta 2005 @ 05:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member
_
3. elokuuta 2005 @ 06:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moks,
itse sain palautettua partitiot omasta 80 Gt (oli 3 osassa) ohjelmalla Active@ Partition Recovery. Hinta jotain 29 euroa.
Ongelma oli siis se että levyltä hävisi KOKONAAN koko v**** partitiotaulu ja levy näytti blankoa. Siellä sitten oli piilossa kaikki meidän perheen valokuvat, ry-toimimman dokumentit etc. Meinas itku päästä, mut onneks ongelma selvisi loppujenlopuks aika helpolla.

Ainiin, muuutama lisähuomio ko. softasta. Mulla kovalevy oli/on IDE levy, joten SATA levystä en ole varma. Toinen huomio, että ohjelmaversio jonka onnistuin löytämän toimi VAIN ei-64-kantaisessa ympäristössä. Itse raahasin kovon töihin ja ajelin ko. softan vanhassa PentiumIII koneessa. Aikaa prosessiin meni n. 30 minsaa, ja levyt oli taas käytettävissä datoineen.

[DFI Infinity RS482][Opteron 146 (270x10)]
[Tulossa G.Skill 1Gb kit DDR550]
[MSI 7600GS (@ 540/920 MHz)][Antec NeoHE 430]
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
3. elokuuta 2005 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta antamastani linkistä löytyy freeware softa tiedoston palautukseen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevy ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy