User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 10:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja asuntolan netti?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ ja asuntolan netti?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dodi eli kysyisin tätä jo etukäteen ku olen menossa asumaan tämmöseen opiskelija asuntolaan ja siel pitäisi saada pakolla toimii dc++ aktiivina ku on oma hubi... niin jos aktiivi ei nyt heti ja se ei ole palomuuristakaan kiinni niin oisko mitään mahdollisuutta saada toimimaan se aktiivi tilassa?

Jumissa 24/7
nrautava
Suspended permanently
_
7. elokuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä verkko?
Ulkoinen palomuuri?
NAT?

Valaise meitä!

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei harmainta aavistustakaan.. mikä verkko on, saako sen jostain selville? ja on varmaan joku palomuuri juttu koululla koska ei DC++ toimi ollenkaan...passiivinakaan... eli oisko mitään mahdollisuutta saada toimii aktiivina vielä?

Jumissa 24/7
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuntuu monessa paikassa olevan käyttöehdoissa kielletty kaikenlainen p2p-toiminta, joten oman hubin pitämisestä voi helposti seurata sanktioita, vaikkei mitään laitonta edes jakaisi.
Junior Member
_
7. elokuuta 2005 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On hyvin mahdollista, että asuntolasi rajoittaa tai estää kokonaan P2P -ohjelmien käytön. Missä asuntolassa (maa?) olet? Suomesta en niinkään tiedä, mutta Britanniassa tämä ainakin on verrattain yleistä. Koulun/asuntolan säännöstössä pitäisi olla maininta jos asia näin on.

Eston kiertämisestä ei minulla ole mitään tietoa -> laillista vai ei ym..?

FIX:ulkoasu + taisi wipe2000 ehtiä ensin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. elokuuta 2005 @ 17:12

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mä en välitä onko se lailista vai ei. kuhan saisin sen toimii jotenkin, eli tietääkö kukaan millä ton vois kiertää? ja mä oon ihan suomessa..:D

Jumissa 24/7
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitonta se tuskin on, rikot vaan (mahdollisesti) sen nettiliittymän käyttöehtoja, josta rangaistus lienee liittymän sulkeminen määräajaksi. Onneksi näin, sillä muuten kukaan ei voisikaan täällä sinua neuvoa, sillä myös rikokseen yllyttäminen on Suomessa rangaistava teko.

Toimimaan saaminen riippuu varmaan siitä, miten se on estetty, jos ylipäätään on. Jos kertoisit tarkemmin, minkä koulun/järjestön/säätiön/tmv. asuntolaan muutat, niin joku voisi osata paremmin neuvoa.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no Espoo ja koulu on Arlainstituutti... vähän vaikee ottaa tietoja muita..mutta olisi kyllä loistava juttu jos saisin tän toimii...

Jumissa 24/7
Säkäri
Suspended due to non-functional email address
_
7. elokuuta 2005 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asuntoloissa ainakin minun aikana oli palomuurihardis. Ellei sattunut pääsemään resetoimaan purkkia ja laittaa portit päälle. Oli samoihin aikoihin hirveästi juttuja ns laittomista hubeista (lue piratismiin yllyttävä) koska nopeudet silloin olivat hyviä! 10/10 yhteys murtautumalla käyttöön. EN SUOSITTELE, olimme nuoria ja tyhmiä.
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
7. elokuuta 2005 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mä haluan sen nyt toimii...eli eiks sitä mitenkään sais tältä koneelta toimii?

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
8. elokuuta 2005 @ 04:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai olisko sitten vaan helpompi hommata tänne oma netti? saako sen tänne asuntolaan?

Jumissa 24/7
nrautava
Suspended permanently
_
8. elokuuta 2005 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja opetellaan käyttämään "Muokkaa viestiä" painiketta...
Eli se nappi mikä nälyy kun olet kirjautunut sisälle ja on viestin ylänurkassa

Ettei tule turhaan yksinpuhelua...

FIX: Kysy ansuntolan valvojalta tai vastaavalta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2005 @ 11:20

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
8. elokuuta 2005 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei oliskos tästä mulle apua DC++ toimii saamisessa? ....> http://www.hardwaregeeks.com/board/archive/index.php/t-13445.html

se on englantia niin en kokonaan ymmärrä sitä..;)

joten voisko joku auttaa?

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
24. elokuuta 2005 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei tämmöstä kysysin vielä että eikös DC++ saa mitenkään toimimaan HTTP portin kautta?

Jumissa 24/7
Senior Member

7 tuotearviota
_
26. elokuuta 2005 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanonpa vaan että ihme on jos saat sen hubis toimaamaan oppilaitoksen verkossa..tai sitte se oppilaistos on pa*ka!
Meirän koulun verkossa sai kyllä hubin pystyy mutta se toimas vaan sisäisessä verkossa..
Ei ees päässy yleiseen hubilistaan kiinni ku natit ja palomuurit esti toiminnan liian tehokkaasti..
Toki jos avaat "yleisen" netin niin saat sen pystyyn mutta sehä taas maksaa yleensä enemmä..
Ei noista http porteista oo mitää hyötyy YLEENSÄ tollasen tyylisissä verkoissa!
Eli sul on siis pari vaihtoehtoo..hanki "yleinen" netti tai sit tyydy verkon sisäiseen hubiin!

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
27. elokuuta 2005 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hehee mäpäs sain DC++ toimaamaan..:D sen http tunnel ohjelman avulla mut se ohjelma rajoittaa lataamista 1.5 kt/s niin pitäis löytää jostain semmonen ohjelma joka ei rajoita sitä... ja enpä mä aio sitä hubia sielä pyörittääkää ku on pari estettä siinä..;) mut pääasia että DC++ toimii.. mut jos joku tietää sellaisen http ohjelman joka ei rajoita mitään.. niin kerro ihmeessä..mulle..;)

Jumissa 24/7
Mainos
_
__

_
Jubez
Member
_
27. elokuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäkösesti kaikki opiskelija-asuntolan kämpät on yhen ison NAT:n takana ja näin ollen sieltä isosta NAT:sta pitäs ohjata sulle hubis portti, mut käytännössä siis se tuskin on mahollista.

Sisäinen idiootti...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ ja asuntolan netti?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy