McDC++
|
|
Kimmo+
Newbie
|
8. elokuuta 2005 @ 20:22 |
Linkki tähän viestiin
|
onko kenelläkään kokemuksia Mcdc++:sta? ja miks mulla näkyy kaikki potkimiset McDC++:n mainissa? saako niitä pois mitenkään?
|
Member
|
9. elokuuta 2005 @ 07:14 |
Linkki tähän viestiin
|
eipä ole kokemusta, eikä tarvetta alkaa kokeilemaankaan... mutta, kuvittelisin että senkin asetuksista löytyy kohta "filter kick messages" tms...
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
9. elokuuta 2005 @ 07:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Sehän on taas niitä OP Clienttejä, missä näkyy kickit, koska yleensä OP:t haluavat niiden näkyvän. Kannattaa koittaa edgen vaihtoehtoa jos on pakko tuonlaista käyttää.
|
Gregori
Member
|
9. elokuuta 2005 @ 10:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Clinu millä ei tee mitään ellei ole OP. Kannattaa jättää suosiolla pois kaikki op clinut, koska niissä on vain ylimääräistä härpäkettä millä ei tee muut kuin opit yhtään mitää.
|
Kimmo+
Newbie
|
10. elokuuta 2005 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
itse asiassa tää ei ole op clinu vaan clinu jolla voi muokata kaiken ulkoasuun viittaavan eli jos tykkää muokata ulkonäköä niin toi mcdc on ykkönen siihen...
sain jo ton potkimis jutun toimimaan asetuksista vaan yks ruksi niin tass pelittää...
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
12. elokuuta 2005 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli taas yksi turha clientti (Mun mielestä :)). Mä tykkään kaikesta vanhan näköisestä, esim. Winamp: http://www.winamp.com/skins/details.php?id=145603
Mulla on nyt käytössä 0.305 ja hyvin toimii =)
Mitä mieltä te muut olette, pitääkö se olla sen viikonloppukarkin näköinen, vai mahdollisimman yksinkertainen?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
12. elokuuta 2005 @ 14:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ohjelma pelaa hyvin karkkinakin, niin ei mua ainakaan haittaa. Mutta en mistään käytettävyydestä ala karsimaan ulkonäön takia.
|
Kimmo+
Newbie
|
12. elokuuta 2005 @ 15:34 |
Linkki tähän viestiin
|
no kuka tykkää karkista kuka perus tavarasta jokaisella oma mielipide.. mut mä tykkäään ainakin säätää aina vähän joka ohjelmaa... vähän niinku oman näköiseksi... toi perus juttu käy pidemmän päälle tylsäksi katella...
|
SuomiP
Member
1 tuotearvio
|
12. elokuuta 2005 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
juu vakio dc se olla pitää
|
Mainos
|
  |
|
dafge
Member
|
12. elokuuta 2005 @ 16:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa mieltä, kunnon perus DC++ ja sen muut toimivat clientit ovat tärkeimmmät. Tuosssa taas jo nimen ensimäiset 2 kirjaintakin ottavat päähän eräällä tavalla ;)
|