User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 16:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > kuinka moni vielä omistaa vanhan kunnon nintendon?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka moni vielä omistaa vanhan kunnon Nintendon?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12345>
ma-za
Member
_
11. marraskuuta 2005 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu tosi ankea lapsuus kun en oo koskaan omistanukaan.
Bazie
Junior Member
_
12. marraskuuta 2005 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä löytyy minultakin 8-bit. nintendo, neljä ohjainta, multitab, vajaa 10 peliä. Mukana tuli hieno laatikko muistaakseni yli 20 pelin ja 4 ohjaimen säilytkseen.
Mutta enpä usko että tuosta tulee koskaan saatua isoja rahoja.
Hem[a]
Newbie
_
13. marraskuuta 2005 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy NES ja SNES monilla herkuilla ja peleillä :D
Peleistä parhaimpina Castlevaniat...

Hähmitähäh?
jehu80
Member
_
13. marraskuuta 2005 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä! Vanha kunnon Nintendo löytyy...aina välillä innostuu pelaamaan vanhoja muistoja verestäen. Esimerkiksi Marioa pelaan aika usein ihan omilla säännöilläni, niin se on hauskempaa.

ystävällisin terveisin, jehu
Bonich
Suspended due to non-functional email address
_
21. joulukuuta 2005 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harmittaa ku tuli joskus nes hävitettyy/myytyä(en muista sen kohtaloa)
Mutta haaveena olis ostaa et pääsis takomaa Double dragoneja ja punch outtia...

Tonski
Senior Member
_
21. joulukuuta 2005 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli se joskus juu, vaan sitten tuli SNES joka tarjosi parempaa laatua. NES myyntiin, SNES tilalle. Vieläkin nököttää tuossa vieressä. Kuulemma Super Metroid molempien NES/SNES pelikoneiden paras peli ikinä. Harmi vaan sitä ei enää löydä mistään ostettavaksi. Joutuu emulaattoriin tyytymään... :(

Chi
Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Snes löytyy, poikakaverilta taas nes...Tulee pelailtua ja hyvin ovat kestäneet ;).
hamsta
Junior Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sic transit gloria mundi.
FL00DER
Suspended due to non-functional email address
_
25. joulukuuta 2005 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kasilaatikko löytyy kyllä mariota nyt olen tuon äitemuorin kanssa pelannut aina kun heillä vierailen. ^^

I fl00d, u suffer, i fl00d u fl00d eeeeevribadi fl00d
Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy tuo 8bit NES +muutamia pelejä ja pari ohjainta ja pistooli ja löytyy myös alkuperäinen Game Boykin ja kymmenkunta peliä +suurentava valaisin, sekä joku ikuvanha spectravideo (tai joku sellanen), myös amiga500, PS, PS2, Xbox ja tietysti tämä PC:n rutjake...

NextGen konsoleita ei vielä ole. Mutta jossain vaiheessa niitäkin. :)

-yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen-
Junior Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu kyl se tos pari kuukautta oli viel tuol varastossa mutta se ei toiminut niin kaatopaikalle han se meni mulla oli niitä varmaan 4 kpl :D:D

ASRock AM2NF6G-VSTA AM2
AMD Sempron 64-Bit X2 (2Ghz) Socket AM2
Kingston 633Mhz 1Gt
Geforce 8500 Gt 256Mt
Samsung SP2014N 200Gt
Member
_
25. joulukuuta 2005 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy lähes toimivana. Pari viikkoo sitten kaivoin kaapista ja testasin, kun ei toiminut niin tutkin ja oli konkka turvonnu pahan näkösesti. Kohta tässä vaihdan sen ja toivon että toimii :). Yli 10 peliäkin löytyy ja konsoliin on tehty joku modaus. En muista mikä, tais olla et toimii muutkin ku european versio pelit tai jtn lähes vastaavaa.

MacBook C2D 2.0GHz 2Gt + Samsung 215TW
Puksi
Newbie
_
26. joulukuuta 2005 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimivana löytyy. Pelejäkin löytyy muutama kymmen vielä. Voisikin tästä mennä pelailemaan sillä :)
pulu
Member
_
29. joulukuuta 2005 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kanssa...ja toimii.
Happo86
Junior Member
_
30. joulukuuta 2005 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy ja toimii, ja taitaa lähes kymmenen peliäkin löytyä.

Mac ja PC
hama
Junior Member
_
13. tammikuuta 2006 @ 11:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy SNES ja ehkä 5 peliä.

Asus P5N-E SLI // Intel Core 2 Duo E6550 @2333MHZ -> 3000MHz // 4096 MB DDR2 // Ati Radeon XFX 5770 1Gb
Senior Member
_
14. tammikuuta 2006 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NES ei.
SNES kyllä.

Kymmenisen peliä olisi tuossa. Aina välillähän on pakko sitäkin kokeilla nykyisten Bf2,cod2... oheella =)

Senior Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2006 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itseltäni löytyy vanhoja Nintendo lehtiä kaapin kätköistä ja yhdessäkin lehdessä pistää silmiin Megaman 4en mainos, jossa hinta on 495,- Olisinpa ollut osallisena peli bisneksessä 90-luvun taitteessa......
Itsekkin muistan että nuo pelit maksoivat ihan tajuttomasti. SNES:n aikaan joku uusi Street Fighter tai vastaava maksoi jotain 590mk. Tuohon aikaan sitäpaitsi taisi olla rahaakin vähemmän, varsinkin penskojen käytössä.. Nykyään vielä porukka valittaa että pelit on liian kalliita..

Paljon vanhaa romurautaa.
Senior Member
_
15. tammikuuta 2006 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Nykyään vielä porukka valittaa että pelit on liian kalliita..
No niinhän ne todella ovat. Kyllä se hinta voisi olla pienempikin joka vastaisi pelin todellista tasoa joka ei ole ihan 50 e arvoinen kun puhutaan yhdestä kappaleesta.

Senior Member

1 tuotearvio
_
15. tammikuuta 2006 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No niinhän ne todella ovat. Kyllä se hinta voisi olla pienempikin joka vastaisi pelin todellista tasoa joka ei ole ihan 50 e arvoinen kun puhutaan yhdestä kappaleesta.
Joo, ainahan ne tietysti voisivat halvempia olla. Mutta hauskalta tuntuu näin jälkeenpäin että joskus niistä peleistä on oikeasti maksanut jonkun 500mk. Tosin silloinhan ne olivat parasta mitä tarjolla oli ja monet edelleen kyllä loistavia.

pentagon
Newbie
_
16. tammikuuta 2006 @ 00:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löytyy. Ostettu v. 90 ja toimii edelleen. Aina joskus tulee pelailtua.
DoctorS
Junior Member
_
16. tammikuuta 2006 @ 04:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä ei sellaista ollut, mutta avovaimon mukana sain luontaisetuna ja kyllä siitä on ollut iloa. Itellä oli aikoinaan vaan atari ja seega enkä lapsena paljoa päässyt nintendon kimppuun muulloin kuin kaverin luona kyläillessä, joten on melko palkitsevaa vihdoinkin elää laitteen kanssa. Pelijä pitäs jostain taikoa lissää, että saa laitettua sormenpäät tylpiksi ja kippeiksi.

soku
Member
_
16. tammikuuta 2006 @ 07:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin sen verta pieni taapero silloin kun omistin vielä nintendon etten edes tajunnut että ne pelit oli NOIN kalliita. Kyllä mua vähä säälittää tuo isukki ku se osteli mulle pelejä ku olin niin kova kitisemään aikoinaan... :)

''You can never have too much firepower''
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2006 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Olin sen verta pieni taapero silloin kun omistin vielä nintendon etten edes tajunnut että ne pelit oli NOIN kalliita. Kyllä mua vähä säälittää tuo isukki ku se osteli mulle pelejä ku olin niin kova kitisemään aikoinaan... :)
Joo kyllä se nykyään vähän hämmästyttää että mihinkä kaikkiin villityksiin vanhemmat joutuivat rahojaan pistämään silloin aikanaan. No mutta eiköhän tuon saa itekkin vielä kokea kun tässä joku kaunispäivä (tai vähemmän kaunis..) omia penskoja siunaantuu. Sitten sitä pitää vaan muistella omia ostoksiaan kun päivittelee, että mitä kaikkea se napero haluaa.. ;)

Mainos
_
__

_
Rumasana
Account closed as per user's own request
_
21. tammikuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tottakai löytyy. Olen pelannut sillä jo nuorempana ja en anna sitä pois. Se on legenda.

Jos en olisi elossa minkälaista maailmassa olisi?

Sivu:<12345>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > kaikki muut pelikonsolit > kuinka moni vielä omistaa vanhan kunnon nintendon?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy