User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 15:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > miten saan avi, mpeg,divx ym näkymään dvd soittimella ??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saan Avi, Mpeg,DivX ym näkymään dvd soittimella ??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jukkaboy
Newbie
_
9. elokuuta 2005 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on leffoja jotka ovat Avi, Mpeg, DivX muodissa ja tarkoitus olisi katsella niitä olohuoneesta dvd soittimella. Poltto-ohjelmana on nero ja olen polttanut sillä dvd levyille kaikissa mahdollisissa muodoissa mutta eivät vaan näy. Miten tämä tapahtuu saako nitä mitenkään näkymään muualla kuin tietokoneella. Kertokaa tyhmälle miten tämä tapahtuu ?.

Toinen kysymykseni kuuluu mitä eroa on Dvd-r - ja Dvd-r + levyillä ja kumpia kannattaa käyttää ?

Kiitti
musti2
Suspended permanently
_
9. elokuuta 2005 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ne täytyy polttaa CD-levylle että soitin ymmärtää niitä ja käytä aina -r levyjä
saminoma
Newbie
_
9. elokuuta 2005 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla hieman samaa ongelmaa kun jukkaboylla. Kun videotiedostot on poltettuna DVD:lle tai CD:lle (ei väliä), niin osa näkyy hyvin ja osa taas huonosti eli kuva ns. pyörii/räpisee. Ääni kuuluu ok. Laite kyllä lukee/tunnistaa tiedostot (aina mpeg4) ,mutta kuva "pyörii". Soittimena mulla on pioneer dv-470, jossa divx tuki.
bobey
Suspended due to non-functional email address
_
9. elokuuta 2005 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ne täytyy divx, avi yms. tiedostot täytyy muuntaa ensin dvd muotoon. Mulla itsellä on ainakin ollut hyviä kokemuksia sellasesta ohjemasta kuin VSO divx to dvd. muunnon jälkeen poltat tuon kyseisen ohjelman luomat tiedostot dvd:lle. ja siitä kun kysyit dvd-r ja dvd+r eroja niin käyppä kattomassa seuraava artikkeli http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tallettavat_dvdt_faq.cfm
saminoma
Newbie
_
10. elokuuta 2005 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
soittimen ohjekirjassa lukee, että soitin toistaa divx5, divx4, divx3 ja divxvod videot joiden tiedostopääte pitää olla joko .avi tai .divx.

Toistaa osan, muttei kaikkia->kuva pyörii...
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
10. elokuuta 2005 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > miten saan avi, mpeg,divx ym näkymään dvd soittimella ??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy