User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 02:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > muppet v12 -piiri
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muppet V12 -piiri
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lantti
Newbie
_
16. elokuuta 2005 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkohan kellään tietoa tuollaisen mod-piirin toimivuudesta ja tarvitseeko tuo erillistä lasersuojausta?
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. elokuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senverran olen lukenut foorumeilta ympäri maailmaa että omaan koneeseeni en sitä asentais. En vaikka ilmaiseksi saisin. Suomessa sen hinta on kaiken lisäksi 50-60 euroa kun taas maailmalla 20-30.
himpinen
Member
_
28. elokuuta 2005 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on asennettu tohon slim- malliin noin puolivuotta sitten toi muppetti ja ainakin mulla on toiminut moitteettomasti (kaks kertaa on lyöny punasen ruudun ja käskeny asentaan ps2levyn, mutta uudelleen käynnistys on auttanu heti)
Mainos
_
__

_
eklu86
Suspended due to non-functional email address
_
23. syyskuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun 2 kaverin koneeseen on kans asennettu toi piiri jo 4-7 kk sitten ja hyvin on toiminut. Hyvä puoli piirissä se että ei tarvii erillistä lukupään suojaa!
Mutta nuo PS Two koneethan niitä heikkoja on ollut. Seurannut yhdellä keskustelupalstalla kyselyä, että onko kestänyt. 10% vastannut että "matrix infinity asennettu suojauksineen ja kone silti hajonnut". Että sellasta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > muppet v12 -piiri

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy