Mistä ajuri?
|
|
Tumpsu
Suspended due to non-functional email address
|
21. elokuuta 2005 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on ylimääräinen samsung sv1022d kiintolevy ja aion asentaa sen koneeseen. Ongelmana on että en löydä mistään ajuria tuohon levyyn. Osaisiko joku auttaa?
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
21. elokuuta 2005 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
En minä omaa Maxtorin kiintolevyä asennellessa mitään ajuria tarvinnut. Kun kiintolevy on oikein asennettuna koneessa, windows tunnistaa sen. Jos kyseessä on täysin uusi, ennen käyttämätön kiintolevy, se tulee alustaa Ohjauspaneeli -> Valvontatyökalut -> tietokoneen hallinta (mahd.).
MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
|
Tumpsu
|
21. elokuuta 2005 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Windows ei löytänyt kiintolevyä. Mitäs nyt teen?
|
pkaksp
Moderator
|
21. elokuuta 2005 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkista kovon jumpperointi. Eli onko se master vai slave.
Edit: eikö tuolla näkynyt... Käynnistä -> Suorita -> diskmgmt.msc
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. elokuuta 2005 @ 14:44
|
Tumpsu
|
23. elokuuta 2005 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei vieläkään onnistunut. Jumpperointi on ok, eikä tuo diskmgmt.msc juttu myöskään auttanut. Jotenkin onnistuin säätämää niin, että omatietokone näyttää jo d: aseman, mutta kun yrittää klikata sitä niin tulee ilmoitus että asema ei ole käyttökunnossa tai jotain sinnepäin.. Mitäköhän voisi vielä yrittää?
|
pkaksp
Moderator
|
23. elokuuta 2005 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävitkö katsomassa tuolla levynhallinnassa (diskmgmt.msc) mitä se näyttää siitä levystä? Eli onko sitä edes alustettu?
|
Tumpsu
|
23. elokuuta 2005 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin katsomassa ja se antaa jonkun virhe ilmoituksen. "Varmista että tiedostonimi tai polku on oikein"
|
Osku87
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
23. elokuuta 2005 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos se kiintolevy näkyy omassa tietokoneessa, niin paina sitä hiiren kakkospainikkella ja siihen avautuu valikko, josta valitset alusta.
Edit: Typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. elokuuta 2005 @ 16:53
|
Tumpsu
|
24. elokuuta 2005 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin nyt pelittää kun alustin sen.. Olen aika hc nörtti vaikka itse sanonkin. Kiitos avusta!
|
Mainos
|
  |
|
Jubez
Member
|
27. elokuuta 2005 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Just olin tosta alustamisesta laittamassa viestiä... Kantapään kautta siis opit taas yhen uuden asian :) Ens kerrala menee jo sujuvammin.
Sisäinen idiootti...
|