User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 19:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > albumwrap extractor
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Albumwrap extractor
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mytty
Newbie
_
25. elokuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenhän saisin pilkottua yhdeksi tiedostoksi pakatut musiikkikappaleet omiksi tiedostoikseen? Olen ladannut muutaman asiaan soveltuvan ohjelmiston, mutta ne valittavat, ettei kyseessä oleva tiedosto kelpaa (this is not a valid album extractor archive). Missä vika? En haluaisi tehdä pilkkomista millään editorilla, siinä on aika lailla hommaa vain biisien irroittamiseksi.Muutaman mielestäni samankaltaisen tiedoston (kuten ne, jotka eivät toimi) olen onnistunut käytössäni olevalla ohjelmalla purkamaan. Onko olemassa mahdollisesti jotain ohjelmaa, jolla nämä kelpaamattomat albumwrap tiedostot voisi muuttaa sopiviksi?
age007ti
Suspended permanently
_
28. elokuuta 2005 @ 05:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on tiedoston pääte niin voisi päätellä millä sitä avataan
SMF
Newbie
_
28. elokuuta 2005 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
mytty
Newbie
_
28. elokuuta 2005 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt juuri kyseisellä ohjelmalla ja se toimiikin, jos kyseessä on _ALBW päätteinen tiedosto. Ainakin useimmissa tapauksissa. Osissa pakkauksissa päätteenä on kuitenkin esim .mp3, jolloin ohjelmasta ei ole apua. Olen silloin käyttänyt esim. Mp3DirectCut ohjelmaa, jolla saan kappaleet eriteltyä leikkaamalla. Voiko tällaista pakattua tiedostoa muuttaa _ALBW tiedostoksi?

Kiitoksia avusta!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > albumwrap extractor

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy