User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 15:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nero expressillä polttaminen..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nero expressillä polttaminen..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
helgesau
Junior Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii miten nerolla oikein poltetaan? pitääkö .avi leffat muutta eri tietoiksi? mulla tulee semmonen ilmoitus kuin "odottamaton tiedostomuoto" pitäis saada dvd-r 4.7gb levylle..

helgesau
age007ti
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2005 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä Nero versio ?
helgesau
Junior Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tän neron versio on 6.0.0.16

helgesau
Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis oletko asetanut kaiki plugit?

RÄPLÄTÄÄN ANKARASTI!! JA NYT TUOSTA.....EIKUN TUOSTA...KIROTTU RAKKINE......HEI MIKSEI TÄMÄ TOIMI!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2005 @ 17:51

helgesau
Junior Member
_
4. syyskuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota mitkä plugit? pitäskö ne asentaa neroon vai??

helgesau
nrautava
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2005 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2005 @ 11:56

helgesau
Junior Member
_
4. syyskuuta 2005 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no joo oon nyt asentanut nuo ohjelmat,mutta esim. the FilmMachine yrittää ottaa jonkun avi elokuvan niin siihen tulee ilmoitus "error:value not created" eli se ei anna mun ottaa sitä ja sama homma oli tossa dvd2svcd:ssä? siinä ei pystyny ees valitsemaan "go" painiketta.. mutta ku jo asennus vaiheessa tuli aina noita"error" ongelmia mä painoin aina sitä "ohita" näppäintä oisko sillä sitten jotain vaikutusta toimintaan? ja mikä tulee tossa dvd2svcd:ssä se joku ohjelma AviSythn en voinu asentaa ollenkaan?!

helgesau
Member
_
4. syyskuuta 2005 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis itselläni onsovellukset Nero 6.6.0.5
ja nerovision express 3.0.1.27
Ja productcentterissä on 11 erillaista plug-in sarjanumeroa.
mm.MPEG2/DVD plug-in

RÄPLÄTÄÄN ANKARASTI!! JA NYT TUOSTA.....EIKUN TUOSTA...KIROTTU RAKKINE......HEI MIKSEI TÄMÄ TOIMI!
nrautava
Suspended permanently
_
5. syyskuuta 2005 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
helgesau

Vaikuttaa että sun koneessa on jotain isompiakin ongelmia...

Laita koneellesi HijackThis ohjelma ja aja siitä se tarkistus ja loki toiminto ja laita vaikka tonne viisaampien silmien alle:
http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/151

Siitä miten oot saanut koneesi tollain niin muutama kyssä?
Palomuuri? Virustorjunta? Haittaohjelmien poistaja?

helgesau
Junior Member
_
5. syyskuuta 2005 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emmä nyt tiiä et onko tässä koneessa mitään vikaan,kun on mulla windowsin palomuuri ja viruksentorjunassa on tää norman personal firewall. Niin mikä toi HijackThis ohjelma on onko sekin joku viruksentorjunta ohjelma?? senkö asentaminen sitten muka auttaa että saan ne edellist ohjelmat "kunnolla" asenettua? tuota tarviiko mun ees asentaa noita kaikkia kolme ohjelmaa,jos asentais vain toin The FilmMachine,tai vaan tuon dvd2svcd:n??KIITOKSIA NIILLE JOTKA OSAA AUTTAA!!

helgesau
nrautava
Suspended permanently
_
5. syyskuuta 2005 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska normaalisti noitten ohjelmien asentmisessa ei tule mitään ongelmia. joten lataa ja asenna toi HijackThis ja laita siitä se loki tonne mun linkkiin.
Siellä käy ihmisiä jotka tietää siitä enemmän ja ne osaa auttaa enemmän kun minä :)

esimerkki:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/229079

helgesau
Junior Member
_
9. syyskuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin nyt on tarkistettu logit. Eipä ees kestäny kauan siinäkään hommassa,kun ees ymmärtää eka jotain.. joo tuota mikä pitää valita siinä AVI2SVCD:SSÄ kun tulee asentamis vaiheessa se "ruksi tehtävä" siihen tuli vaihtoehtoja esim. AVI to SVCD,DVD to DVD, AVI to DVD, DVD to SVCD niin mikä niistä kannattaa valita?? ja pitääkö pistää myös ruksi siihen DS2ROBA kohtaan??

helgesau
nrautava
Suspended permanently
_
9. syyskuuta 2005 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se riipuu ihan täysin mihin tarkoitukseen haluat sitä.

AVI to SVCD = haluatko tehdä (S)VCD:n?
DVD to DVD = jos DVD:n haluut varmuuskopioida
AVI to DVD = elokuvatiedosto DVD:ksi (oletan että tätä elet tekemäsä)
DVD to SVCD = DVD:n muunto (S)VCD muotoon

Eli jos takoitus oli saada elokuvatiedosto (avi) dvd-soittimella katottavaan muotoon niin sitten valitset toin AVI to DVD.

helgesau
Junior Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota saisko mistää tuohon TMPGEnciin ohjeet?? Niin mun ei varmaan kannata asentaa tuota FilmMachinea kun mulla on nero6.0.0.16 versio ja sen pitäs olla uudempi?! tuota mikä sitten niistä ohjelmista pitää eka avata dvd2svcd vai TMPGEnc varmaan viimeiseksi pitää avata tuo IFoEdit? Kun kävin myös tuolla http://www.nefernetti.com/divx2dvd_.htm ja katoin sen dvd2svcd ohjeet niin siellä oli semmonen virhe että mulla kun lukee siinä välilehdessä CDimage ja DVDimage onko sillä niin väliä?

helgesau
Mainos
_
__

_
helgesau
Junior Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla lukee toi DVDimage ja tuolla linkillä lukee CDimage..

helgesau
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nero expressillä polttaminen..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy