User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.12.2025 / 22:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > microsoftin bluetooth näppis ja hiiri eivät pelitä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Microsoftin bluetooth näppis ja hiiri eivät pelitä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wortex
Suspended due to non-functional email address
_
4. syyskuuta 2005 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on Microsoftin bluetooth näppis ja hiiri, jostain käsittämättömästä syystä ne ievät halua pelittää. Olen käyttänyt pari kertaa huoööossa koneen, näppiksen ja hiiren, eikä mitään vikaa ole löytynyt. Kone ei löydä näppistä eikä hiirtä. Sinihampaan asetukset pitäsivät olla kunnossa koska kone löytää minun nokialasen. Servisepack kakkosen asennuksen jälkeen ei pitäisi edes tarvita mitään erillisiä asennus cditä. tarkka nimi on wirelessoptikal desktop for bluetooth keiboart ja hiiri on samaa sarjaa. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa olen tulossa jo hulluksi tuon kanssa
age007ti
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2005 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vaihda ne tavalliseen langattomaan näppikseen, mulla pelaa sellainen huvin
wortex
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2005 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haluaisi saada toimimaan ku olivat kalliit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > microsoftin bluetooth näppis ja hiiri eivät pelitä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy