User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 01:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logik mp3 soitin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Logik mp3 soitin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
StellaP
Newbie
_
11. kesäkuuta 2006 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tän kaa semmonen ongelma, et se ei tunnista biisien numerointeja, eli soittaa missä sattuu järjestyksessä levyn biisit. Mitä pitäs tehä? Koneella käytän WinAmpia ja se kyllä soittaa ihan oikeessa järkässä. Ja sitte sekin ärsyttää, että ku valikosta menee tiettyyn kansioon, ni ku se on soitettu läpi tää siirtyy itestään seuraavaan kansioon... Kaiken kaikkiaan en suosittele, on aika vanhanaikaseksi jääny vehje.
iRule
Newbie
_
9. elokuuta 2006 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun ongelma on AJURIT. Ostin käytettynä Logik MP3-512 -mallin eikä myyjällä ollut enää sitä CD:tä. Ja lisäksi mulla on vanha kone -> Win98. Mistä ne ajurit vois ladata? Valmistajan sivujen osoite? Tai onko jollain niitä, et vois lähettää ne mulle? talven_lapsi@yahoo.co.uk Kiitos :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2006 @ 08:52

Mozley
Junior Member
_
14. elokuuta 2006 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ostaa tuollaisen 512mb Logikin. Tuli mieleen, että pystyykö soittimeen tallentamaan muuta kuin musiikkia esim. tekstitiedostoja ja kuvia?
kamaeli
Newbie
_
14. elokuuta 2006 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, kyllä siihen menee muutakin kun perus musiikkia. oon itekin siirrelly kuvia sun muuta sen avulla.
Mainos
_
__

_
papalala
Newbie
_
10. syyskuuta 2006 @ 04:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Minusta logik ei ole hyvävalinta, jos haluat sen melkeinpä ainijaiseen käyttöön.
Mulla on ollut jo kaks logik mp3 sta, hyvin muuten toimii, mutta minulle ei ainakaan tuo akku riittänyt hyvin, piti kokoajan vaihtaa.
Ja sitten tuo , että yhtenä aamuna menin mp3 seni luo ja kun avasin sen, niin se alkoi vaan vilkkumaan sinisenä!
Vein sen huoltoon, Giganttiin, niin siellä sanottiin, että tätä ei voi korjata ja minut passitettiin hakemaan uusi.
Noh, tuo "uusikin" kesti vajaa 2 kuukautta ja alkoi välkkymään... Sitten mulle riitti ja vaihdoin Creative Muvo TX se. On todella hyvä, suosittelen, 18 tuntia akkua ja musiikki kuuluu hyvn.
No broplem.

Jeah

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logik mp3 soitin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy