Sonera rajoittaa kaistaa?
|
|
Kuikkis
Suspended due to non-functional email address
|
10. syyskuuta 2005 @ 15:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin että onko sonera alkanut rajoittaa vertaisverkkojen kaistaa? Itse tällä hetkellä kopioin paria leffaa niin kyllähän ne sen 1kb/s tulee..
|
AfterDawn Addict
|
10. syyskuuta 2005 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ainakaan täällä päin Suomea rajoita, vaan tulee täyttä kaistaa.
|
heikki71
Senior Member
|
10. syyskuuta 2005 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
onko NAT ja palomuuriasetukset kohdallaan?
|
Junior Member
|
15. syyskuuta 2005 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on ollut jo reilun viikon soneran kanssa ongelmia. Myös pari kaveriakin on valittanut samasta asiasta.
|
dfwta
Senior Member
|
15. syyskuuta 2005 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Ruotsalainen Sonera ei halua Suomeen investoida joten helpoin tapa on rajoittaa liikennettä. Ja turhaa on sinne valittaa.Eivät varmasti myönnä mitään.Muistakaa yrityskulttuuri johon on kuulunut mm.teleurkinta. Miksi ihmeessä maksat täyttä hintaa yhteydestä jota rajoitetaan ??
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
15. syyskuuta 2005 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Piti ihan mielenkiinnosta kokeilla mitä vauhtia tulee vertaisverkosta kun käytössä 8/1 yhteys (Sonera).Ei kauheasti näyttäisi olevan ainakaan tätä yhteyttä rajoitettu,kun nopeus latauksessa on n.700kb/85kb.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. syyskuuta 2005 @ 16:23
|
heikki71
Senior Member
|
15. syyskuuta 2005 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
tulipa mieleen...onko sulla soneran kiinteistöliittymä, sillä ei vissiin oikein toimi toi P2P.
|
AvenZer
Member
|
6. lokakuuta 2005 @ 05:53 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä torrent clienttiä käytät? ainaki itse oon huomannu azureus bugaa ei tuu niin nopeesti ku mitä vois tulla testasin kahella koneella. Ja sit kun otti käyttöön bitcomet heti rupes tulee täydeltä teholla
|
Member
|
6. lokakuuta 2005 @ 23:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Hommaa dna:n 8/1meganen, sitä ei ainakaan millään tavalla ole rajoitettu. Jos lataan joltain jotain ja on käyttäjiä mitkä sitä tavaraa antaa niin tulee sitä 800kb/s..
Inside The Fire
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
19. lokakuuta 2005 @ 16:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Älkää haukkuko sitä Soneraa kokoajan... Mulla on ollu viime vuonna 512/512 netti ja nyt 512/512 ADSL... Kummatkin toimii hyvin ja nopeudet on nyt suht kohillaan, viime vuonna oli jopa yli ton 512...
Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
|
Member
3 tuotearviota
|
20. lokakuuta 2005 @ 05:48 |
Linkki tähän viestiin
|
jos rupee pahasti lagittaa nopeudet ni aina voi koittaa toista porttia?
Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
|
Dietka
Member
|
21. lokakuuta 2005 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Sonera toiminu erittäin hyvin kaikin tavoin eikä itselläni ainakaan mitään rajoitusta ole.
|
Tehoputki
Newbie
|
23. lokakuuta 2005 @ 05:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyl kaverillakin toimii.
**Ware Kone**
Prossu: Amd Duron 1800
Näytönohjain: Ati Radeon 9200 se
Ram: 320 mb ram
Kiintolevy: Samsung sp160 gt
Äänet: Logitech Z-3
Muut: Logitech Lx-700
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
23. lokakuuta 2005 @ 07:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä Soneran ADSL-liittymällä tulee Linuxit edelleen vertaisverkosta aivan täydellä kaasulla.
|
jorkkeli
Senior Member
|
23. lokakuuta 2005 @ 08:55 |
Linkki tähän viestiin
|
En oo huomannu mitään rajoituksia..Koko kaistan nopeudella on tähän mennessä tullut.
Intel pentium d805|Asus p5nd2 sli|Geforce 7300 gt sli|2* 1gt ddr667
|
konverter
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. lokakuuta 2005 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Sonera rajoittaa ainoastaan 8 megasten liittymiä ADSL puolella, ettei mene kaistat tukkoon ruuhka aikoina. Eli 2 megasena pääasiallisesti toimii mutta paikoitellen nopeammin. Kaapeli-netti puolella ei 8 megasia liittymiä rajoiteta ollenkaan koska kapasiteettia on kuulemma enemmän ja tämän olen huomanut itsekkin aina on tullut vähintään 900 nopeudella sisään kamaa(riippuen toki lähteestä)
Niin ja kuulin noista rajoituksista YIT primatellin asentajalta.
|
AfterDawn Addict
|
28. lokakuuta 2005 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Kyllä Soneran ADSL-liittymällä tulee Linuxit edelleen vertaisverkosta aivan täydellä kaasulla.
Samoin mulla! Eipä ole mitään rajoituksia näkynyt...
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
28. lokakuuta 2005 @ 21:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin tänne tulee 8 megasella ADSL-liittymällä aina siisään täysillä. Ei mitään havaintoja rajoituksista.
|
Mainos
|
  |
|
TearTox
Member
|
30. lokakuuta 2005 @ 20:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni oli packetloss 30-70% auriasoneran serverillä, jolta kulki kaikki liikenteeni, taisivat hieman nuuskia, että mitäs nettiyhteydellä tehdään...
Niin, ja joka 30min netin nopeus meni 0Kt/s, eikä voinut pelata mitään nettipelejä 3viikkoon.. :(
Se soneran täydellisyydestä...
|