User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 15:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ toimimaan kunnolla proxyn kautta? auttakaa oikeesti;)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ toimimaan kunnolla proxyn kautta? auttakaa oikeesti;)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2005 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli semmonen homma että pitäs saaha tuo dc toimaamaan kunnolla proxyn kautta, kun nyt mä käytän tommosta tor ohjelmaa niin se menee näköjään/kuulemma kolmen välityspalvelimen kautta niin se pätkii aivan sairaan paljon ja dc:hen tulee sillon vaan että yhdistetään... ja sitten jos kysytte että miksi et käytä passiivisena, no koska olen asuntolan verkossa niin eipä toimi ku sieltä on blogattu kaikki portit ja sitten en halua semmoisia vastauksia että sanotte että älä sitten käytä koko ohjelmaa sielä. koska mä käytän sitä vaikka muut sanoisivat ihan mitä vaan. eli mä kysyisinkin nytten että millä ohjelmalla/tavalla saisin dc++ toimimaan kunnolla ja että sitä nopeutta ei rajottas mikään..? jos autatte mua niin olen palveluksen velkaa teille kiitos etukäteen jos autatte.

Jumissa 24/7
M00ses
Member
_
14. syyskuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä auta mitkään proxyt, että pääsisit käyttään dc:tä. Ne on luultavasti tukkinu kaikki ylimääräiset portit ja niihin proxyt auta. Kokemusta on moasin Hpna verkosta. Joillekin hubeille kyllä pääsin ja muutamilta käytäjiltä pystyi lataamaan normaalisti (noin 1 sadasta).
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ toimimaan kunnolla proxyn kautta? auttakaa oikeesti;)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy