User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 13:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ "downloaded tree does not match tth root"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ "downloaded tree does not match TTH root"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jarnoahma
Newbie
_
19. syyskuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataaminen ei oikeen onnistu toisista lähteistä, vain alkuperäinen kelpaa, mutta ei sekään aina.
Tuo "downloaded tree does not match TTH root" virheilmoitus ei tule kuin joidenkin tiedostojen kohdalla, ja jotkut toimii normaalisti.

Koneessa ei pitäisi olla mitään vikaa, eikä DC:n uudelleen asennus muuttanut mitään.

Onko mitään tietoa mistä moinen voisi johtua ?
pkaksp
Moderator
_
19. syyskuuta 2005 @ 10:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista että tiedostoilla joilla yrität jatkaa latausta on sama TTH ROOT. Se näkyy tiedoston lopussa. (pitkä rivi kirjaimia ja numeroita)
jarnoahma
Newbie
_
19. syyskuuta 2005 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mä etin TTH:n perusteella uusia lähteitä, joten ei pitäisi olla eri TTH, eikä varsinkaan jokaisella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2005 @ 10:21

Member
_
19. syyskuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista kesken olevat lataukset ja sen jälkeen sammutat dc:n ja poistat dc:n kansiosta Queue.xml tiedoston ja aloitat tämän jälkeen lataukset uudestaan ja sitten haet vastaavia lähteitä sen TTH:n mukaan.

Tuo "downloaded tree does not match TTH root", johtuu yleensä siitä, että olet ladannut aiemmin saman nimistä tiedostoa jolla on eri TTH kuin nyt ladattavalla tiedostolla ja siitä vanhasta tiedostosta on jäännyt se TTH sinne Queue.xml tiedostoon, joten se ei hyväksy sen uuden tiedoston TTH:ta.

-yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2005 @ 10:46

jarnoahma
Newbie
_
19. syyskuuta 2005 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auta.

Olen aloittanu uudelleen kymmeniä kertoja, ja lähteitä olis kymmeniä, ja tiedostojakin on useita eri.

:(
Member
_
19. syyskuuta 2005 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori... koitas poistaa vielä ne lataukset ja dc:n kansiosta HashIndex.xml, mulla ei oo ollu tollasta ongelmaa aikoihin, niin ei voi aina muistaa mikä sieltä piti poistaa...

Mutta mulla tuo on kuitenkin aina auttanut. :)

EDIT:
Tais itse asiassa olla molemmat siis
HashIndex.xml ja Queue.xml, koska noihin tiedostoihin muistaakseni ne TTH arvot jää ylös.

-yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2005 @ 11:05

Mainos
_
__

_
jarnoahma
Newbie
_
19. syyskuuta 2005 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan että ohjelmassa on joku bugi, tai kyseessä on tiedosto jolla on fake TTH joidenkin kohdalla.
Olen nimittäin poistanut ihan kaiken moneen kertaan, eikä ongelma ole hävinnyt.

Täytyy latailla jotain muuta.

Mutta jos joku tietää missä vika, niin kerro ihmeessä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++ "downloaded tree does not match tth root"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy