User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pleikkari kakkone kenkkuilee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pleikkari kakkone kenkkuilee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
HD15
Member
_
22. syyskuuta 2005 @ 14:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä vaihdoin rasvoja kiskoihi ja sit kun mä olin laittanu sen takas nii eipäs tuu mitää. ei edes disc read erroria tai mitää. oon tutkaillu ja saanu selville että se levy ei taida pyöriä ollenkaa. meillä oli sama vika ps1'ssä mut olin jotain 10 joten en muista mitä pitää tehdä
Senior Member

3 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2005 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko lukupään kaapeli irti tai huonosti. En kyllä muista lukeeko reading disc jos kaapeli on irti. Se muovi lukitin pitää vetää kunnola ulos ja kaapeli menee tosi syvälle. Niin oletan että olet käyttänyt lukupäätä kaapelista irti.
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
22. syyskuuta 2005 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä vika on ilmeisesti kaapelin huonosta takaisin laitosta.
Disc read erroria ei tule, jos kaapeli huonosti.

Tuossa vähän juttua miten se pitäisi laittaa paikalleen:
http://www.consoleportal.net/show_article.php?article_id=8&page_n...

Laama27
Junior Member
_
24. syyskuuta 2005 @ 09:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sieltä voi olla LA/BA piiri palanut, silloin kone ei sano enää mitään mihinkään. Onko modattu? Hajoaa meinaa useimmiten modatuissa, toisinaan kyllä ihan modaamattomissakin. Samalla kun sen vaihtaa joutuu usein vaihtaan myös lukupään.

Heipodei
Shadown
_
24. syyskuuta 2005 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän kyllä epäilen ettei LA- saatika BA-piiri menisi paskaksi ihan vaan rasvauksen aikana. :D

HD15
Member
_
24. syyskuuta 2005 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin kaapelin uudellen asettamista. ei toimi vieläkään. käytin crc ruisketta ja se vähän lipes ja saattoi mennä aseman alapuolelle(siel on mun mielestä muovi tai jotain suojaamas kyl) mut onko vaseliini sähköä johtavaa ettävoiko siitä tulla oikosulku? tai onku la/ba piirit edes sielläpäinkään?????
Shadown
_
24. syyskuuta 2005 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha tuota LA- / BA-piirien kommenttia tähän on sekoittaa.
Ne sijaitsevat koneen emolevyllä.

Teoriassa on mahdollista, että tämä ohjainpiiri menisi heti rikki koneen kasauksen ja testauksen yhteydessä. Mutta taitaa olla aika lailla yksi tuhannesta tuo suhde.

Ennemminkin luulen, että olet A rikkonut rasvauksen yhteydessä jotain B et edelleenkään saa sitä kaapelia oikein paikalleen (olethan koneen emolevyltä tarkistanut toisen pään tilanteen) C olet ruikkunut jotain mönjää laserin linsseihin.

HD15
Member
_
25. syyskuuta 2005 @ 08:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
A) ehkä
B) ai nii joo mut ku se menee päälle niin laser tuntuu menevän ihan okei ku siit tulee se punanen valo(jota ei kai pitäis katsoa :P) ja silleen(luulen että toi kuulosti aika tyhmältä heh) mutta taidan yrittää sitä toisen pään laittoa
C)töhnää ei oo menny linssiin koska sillon tulis vaan disc read errori
Laama27
Junior Member
_
25. syyskuuta 2005 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä tiedän mistä puhun, tiedän että LA/BA-piiri on siellä emolevyllä. ;)
Mutta enhän mä tiedä mitä kaikkea sille koneelle siinä yhteydessä oli tehty.

Heipodei
Mainos
_
__

_
Shadown
_
25. syyskuuta 2005 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkuperäsessä jutussa oli puhetta vain kiskojen rasvauksesta.

Mutta palataksemme aiheeseen, niin jos olet kovin sotkenut linssit, niin kone ei edes havaitse levyä. Josta seuraa, ettei tule Disc read erroria.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pleikkari kakkone kenkkuilee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy