User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bannit tuli exist.net
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bannit tuli exist.net
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Member

3 tuotearviota
_
21. lokakuuta 2005 @ 05:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs siel ny olis kohdallaan?

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....
nrautava
Suspended permanently
_
21. lokakuuta 2005 @ 06:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten vielä tämmöinen huomautus:

Siinä clientissä varmaankin pystyy määrittämään jako lataus/jako nopeuden. Eli niitä säätämällä voi pitää ittensä ilman banneja...

Onko 2/2 vai 2/512 netti? Jos jälkimmäinen niin suosittelen tota ylempää neuvoa.

Member
_
21. lokakuuta 2005 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja tämähän on se syy miksi nykyään halutaan myös tuota uppi nopeutta ylös. Muistan joskus vuosia sitten halutiin sisäänpäin tulevaa kaistaa enemmän ja enemmän.

Itse käytän 8/1 yhteydellä latausrajoitusta 300kb/s
satajet2
Member
_
21. lokakuuta 2005 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kake2 tää on ihan sulle suunnattu kuva...
http://img451.imageshack.us/img451/4893/kake25jk.jpg
että tiiraileppa sitä ratioos vähä pikkusen tarkemmin sit

...
axu82
Account closed as per user's own request
_
21. lokakuuta 2005 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käyttäkää hide ip ohjelmaa...
itelle on tullu tuolta bannit jotain 4-5kertaa..
aina vaan uus ip ja uudet käyttäjätunnukset...
nrautava
Suspended permanently
_
21. lokakuuta 2005 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
axu82

Nyt sitten tiedän miksi torrentit ei pysy elossa ja kaikki valittaa kun ei tule tavara perille hyvin. Tai miksi ne on huonoja...
-kiitos siulle-

pirk
Suspended due to non-functional email address
_
21. lokakuuta 2005 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITTI AXU82. TOI PELASTI MU PÄIVÄ.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2005 @ 21:42

satajet2
Member
_
21. lokakuuta 2005 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
axu82 siitähän sit vaihtelemaan... kannattaa olla tarkkana sit sen vaihtelun kans... ;) ja eipä niistä proxyistä ees oo enää mitää hyötyy :P

edit: tietty typottaa

...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. lokakuuta 2005 @ 22:16

Liiskari
Newbie
_
22. lokakuuta 2005 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hide ip:llä pystyy tekemään vain existille uuden tunnuksen itelleen,mutta sillä ei saa yhteyttä serverille,kun alkaa lataamaan eli serveri "näkee" sun bannatun ip:n.mutta,mutta itse käytän proxyserverin ip:tä,eli bitcometissa laitan connection settingsiin asetukseksi proxy5 kohdan ja syötän siihen jonkun satunnaisen proxyservun ip:n ja portin niin,hehee lataus alkaa ja liiskaukset jatkuu!! oon varmaan existiltä liiskannu 150 gigaa ja lähettäny jotain 6 gigaa.jenkkiproxyt yleensä toimii hyvin,kokeilkaa
satajet2
Member
_
22. lokakuuta 2005 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No liiskari on hyvä ja yrittää tätä jatkossa meinaa kaikki ulkomaalaiset proxyt on nykyään bannittu :P

...
Liiskari
Newbie
_
22. lokakuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh,no just tunti sitten laitoin taas existiltä leffoja tulemaan jenkkiproxyn kautta,ei mitään ongelmaa ainakaan vielä.hyvin toimii
Senior Member
_
22. lokakuuta 2005 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
heh,no just tunti sitten laitoin taas existiltä leffoja tulemaan jenkkiproxyn kautta,ei mitään ongelmaa ainakaan vielä.hyvin toimii
Niin, ainahan tuollaisia ääliöitä Suomestakin löytyy.

kake2
_
22. lokakuuta 2005 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
satajet2 kerroktko mulle että oonko ymmärtänyt väärin periaatteet,eikö torrentit kannata ladata ensin itselleen kokonaan ja sen jälkeen jakaa muille ja alle vuorokaudessa jaetut bannit niin en tiedä. yleensä muilla trackereillä on ollut käytäntö niin että ensin ladataan ja sen jälkeen annetaan muille. jaan kaikkia tiedostoja mitä on listalla. jotkut ehkä käyttävät muitakin trackereitä. jos annan 1GB vuorokaudessa sinne eikö minulla ole oikeutta jakaa muilta trackereitä otettuja torrenteja niiden jäsenille?
LadaPower
Newbie
_
22. lokakuuta 2005 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta kake2, miks sun tarttee kusettaa että olisit muka jakanut viittä torrenttia täyttä kaistaa ulos, vaikket niin tehnyt.
Ja eikös tapana ole ottaa etukäteen ratiorajoista selvää, eikä sitten kun on liian myöhäistä?

kake2
_
23. lokakuuta 2005 @ 00:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kummalla meistä on laskutaidoissa vikaa. kenelle mä sitten niitä torreneja jaoin ja yhä edelleen eikö idea ole se että ensin ladataan ja sitten jaetaan. mulla oli viisi torrentia sieltä joiden yhteis koko oli vajaa 14Gb kun ennen Bannia katsoin Bitlordin listaa niin jokaista torrenttia lähetetiin ulos. jos sulla on joku lista mitä mä oon jakanu niin ois ihan kiva tietää mihin v*****n sitä tavaraa on muualle menny, jos ei oo parempaa tietoo asiasta niin ei kannata kirjotella

niin kyllähän siinä samalla sitä annetaan ulospäin kun ladataan mutta edelliseltä sivulta nrautava lainatakseni

Eli ideana on tämä:
Jotta torrent verkko pysyy pystyssä on seedaajia oltava (eli niitä jotka jakaa 100% filua).
Ja kun oma tiedosto on tullut sata-% niin se pidetään siinä jako tilassa ihan vain sen takia että se filu pysyy aktiivisena ja sinusta seuraava lataaja voi joskus päästä jako tilaan.

eli mun kritikin aihe on ilman varoitusta ja niin nopeesti annetut bannit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2005 @ 06:25

maagimies
Junior Member
_
23. lokakuuta 2005 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eikö idea ole se että ensin ladataan ja sitten jaetaan.
EI
Jaetaan kun ladataan, itellä toiminu toi periaate enkä oo mistään paikast saanu bannei.
Member
_
23. lokakuuta 2005 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun uuteen paikkaan menee niin kannattaa aloittaa varovasti, niin että se ratio pysyis jo heti alusta lähtien 0.5 yläpuolella, jolloin todennäköisesti sais sen tonttulakin ja aikaa nostaa ratiota... ei kannata aloittaa asenteella "kaikki mulle heti" vaan pikemminkin "mitäs säännöt ja faq sanoo?"..

aina kun "uudelle" trackerille rekisteröityy kannattaa tarkista 3 asiaa:
1. rules
2. FAQ
3. kun trackeri on nurin mistä löytyy apua eli irc-kanavan "yhteystiedot"

ei oo monen sekunnin homma, mutta pelastaa paljolta jälkikäteen
SupraTupo
Newbie
_
23. lokakuuta 2005 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Hide ip:llä pystyy tekemään vain existille uuden tunnuksen itelleen,mutta sillä ei saa yhteyttä serverille,kun alkaa lataamaan eli serveri "näkee" sun bannatun ip:n.mutta,mutta itse käytän proxyserverin ip:tä,eli bitcometissa laitan connection settingsiin asetukseksi proxy5 kohdan ja syötän siihen jonkun satunnaisen proxyservun ip:n ja portin niin,hehee lataus alkaa ja liiskaukset jatkuu!!
Hmmm elikkäs bitcometissa kun laittaa asetuksiin proxyn ip:n, niin näkyykö missään omaa oikeaa ip:tä. Tai saadaanko sitä mitenkään selville?
Liiskari
Newbie
_
23. lokakuuta 2005 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jahas,existille ei enää pääse hide ip:llä.ok,nyt siirrymme toiseen vaiheeseen,eli ns.kahden koneen/motukan taktiikkaan.jos sulla on 2 tietokonetta kotona,niin tee toisella koneella accountti existille ja lataa sillä torrent -filut itsellesi.sitten siirrät nuo filut toiselle koneellesi,minkä ip on siis bannattu existille.sitten vaan bitcometiin taas proxyn ip:t ja portit.. se herjaa kyllä 403 stop! ilmoitusta,mutta venaa hetki niin se lähtee hinaamaan ns."ohi trakkerin".hehhee,tosi liiskari osaa temput.sama siis toimii myös kahdella eri motukalla,missä on eri ip:t
mla
Newbie

6 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ovat blokanneet näköjään oikein urakalla, kun ei tuonne Existiin pääse enää mistään ip:stä. Olettavatko, että jokainen sinne haluava tulee kertomaan ip:nsä yksitellen vai?
Sivut siis herjaa "Your ISP is not on the allowed list. If you need to get your host added to the database, come to #existi.net @ EFNet."

Aika pelleilyksi menee näköjään.

ja juu minulla on kyllä yli 1 ratio :)

--
MLA
sniperfin
Senior Member
_
23. lokakuuta 2005 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jahas,existille ei enää pääse hide ip:llä.ok,nyt siirrymme toiseen vaiheeseen,eli ns.kahden koneen/motukan taktiikkaan.jos sulla on 2 tietokonetta kotona,niin tee toisella koneella accountti existille ja lataa sillä torrent -filut itsellesi.sitten siirrät nuo filut toiselle koneellesi,minkä ip on siis bannattu existille.sitten vaan bitcometiin taas proxyn ip:t ja portit.. se herjaa kyllä 403 stop! ilmoitusta,mutta venaa hetki niin se lähtee hinaamaan ns."ohi trakkerin".hehhee,tosi liiskari osaa temput.sama siis toimii myös kahdella eri motukalla,missä on eri ip:t
Pistäkää niihin torskiin private flagit päälle,niin ei onnistu dht:n kautta ohi liiskaaminen. Sitten vaan varotuksia ja bannia niille joilla on dht päällä clientissä. Loppuu se ohi liiskaus nopeasti.
Baralai
Newbie
_
23. lokakuuta 2005 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Stats for this ip:
Error, no stats found for this ip.

mulla valittaa viel tollasta...
pirk
_
23. lokakuuta 2005 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokkeilin tota hide ipeetä mut abcee sanoo et "bad data from tracer - bad bencoded data" mitä toi tarkottaa???

Mainos
_
__

_
liiskari2
Newbie
_
24. lokakuuta 2005 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo o,
Miksei pääsis, ite käytän hide ip:ä ja lataan exitistä ja datamoonista eikä tracker huomaa mitää. eli lataan vaikka 200kt ja ulos vain 1kt ni ei mitää näy listassa..
Ja just aamul laitoin liiskaajaa muutaman dvd:n.
Tätä ny enimmäkseen exitissä ku se on muutenki niin persiist...

Edit:
Oho ny oli sit laitettu ettei päse, no samapa tuo, pitää rehellisesti hakea ip: ja sit liiskaaa sen jälkeen tonnilla...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. lokakuuta 2005 @ 06:06

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bannit tuli exist.net

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy