User Käyttäjä Salasana  

perjantai 26.9.2025 / 02:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ohjeita dc++ käyttöön.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjeita dc++ käyttöön.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mimosiina
Newbie
_
26. syyskuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa! Kun mä en vaan yksinkertasesti ymmärrä tota dc++ se on jotenki vaan tosi monimutkanen ja outo.. Eikä mistään löydy yksityiskohtasia ohjeita siitä miten se toimii! Oon koittanu pähkäillä tässä jo monta päivää että miten saan sen toimimaan mutta ei! Osaisko kukaan auttaa tyhmyriä...?
Senior Member
_
26. syyskuuta 2005 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuon luulisi auttavan: http://www.finx.org/fi-faq.php

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2005 @ 12:21

mimosiina
Newbie
_
26. syyskuuta 2005 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ei... ei tästä kyllä nyt tuu mitään.. liian monimutkanen mulle..
Senior Member
_
26. syyskuuta 2005 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hu'hu, tota kattavempaa ja yksinkertaisempaa tietopakettia on jo aika vaikee löytää, ainakaan suomenkielisenä.

nrautava
Suspended permanently
_
27. syyskuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kattele tota ohjetta sivusilmällä ja seuraa näitä ohjeita.
(ja käytä sitä jos et ymmärrä kaikkia sanoja mitä tässä esiintyy)

Asenna DC++ ja siihen suomenkielinen kielipaketti.

Avaa DC++ ja mene hubi listalle ja järjestä ne vaikka maiden mukaan.
(eli painat sitä maa sanaa siinä harmaasa palkissa maiden yläpuolella)

Jos et ole valinnut mitään jaettavaa kannattaa se tehdä viimeistään tässä vaiheessa. Löytyy asetuksista.

Kun olet saanut jaettavat tavarat niin se mille hubille pääset riippuu siitä paljonko sinulla on jaettavaa ja oletko aktiivi ja passiivi.
Oletetaan että aktiini :)

Nyt siinä Hubi listassa selaat vaikka Finnis/Suomi hubien kohdalle ja kaksoit napautat niitä.
Jos siinä on jakoraja vähemmän kuin mitä sinulla jaettavaa niin pääset hubille. Ja voit ladata kaikilta käyttäjiltä siellä.
kirjoita siihen viestinkirjoitus kohtaan "/fav" ilman noita "" merkkejä niin se hubi menee suosikkeihin ja sinun ei tarvitse enään etsiä sitä uudestaan.

Toista tuo äskeinen noin 20 kertaa ja olet monessa hubissa mukana.
Ja kaikki mitä sinä jaat ovat heidän ladattavissa ja kaikki mitä heillä on on sinun latattavissa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2005 @ 05:33

Mainos
_
__

_
KRUUS
Junior Member
_
1. lokakuuta 2005 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no selitäkääs tää pääsen hubeille ja mulla on jaossa 13G mut kun oon aktiivi niin se vaan sanoo että mukamas liian pitkä vaikka latais mitä niin liian pitkä hakusan ja sit kun oon passiivi niin se löytää kaikkee mutta ei ala lataamaan tulee van connecting timeo ja se toistuu on varmaan yritäny ladata 50 biisii ja mikään ei lataudu mut ei kukaan multakaan lataa missä vika ?

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ohjeita dc++ käyttöön.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy