User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 16:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++/aktiivi/hämeenpuhelin/armas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++/Aktiivi/Hämeenpuhelin/Armas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
saimou
Newbie
_
26. syyskuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onnistuuko otsikossa mainittu yhdistelmä. Itse vaihdoin Soneran Armakseen, enkä saa enää aktiivina toimimaan. Muilla kokemuksia?
aleksiho
Suspended due to non-functional email address
_
28. syyskuuta 2005 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä vaikuttaako Armas dc:eeseen, mutta olen itsekkin luultavasti vaihtamassa Armakseen ja haluaisin tietää rajoitaako se esim: BitComet:tia tai eMULE:a. Oletko muúten Hämeenlinnan seudulta kun ei tuota Armasta taida saada kuin Hämeenlinnan seudulle.

Mitään ei osteta, vaan kaikki tehään ite.
Fidelaar
Senior Member
_
28. syyskuuta 2005 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aikas köyhää jengiä, ei oo varaa ostaa alkuperäsiä ja viä imutuskaistakin pitää vaihtaa halvempaan, joka ei toimi.

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
nrautava
Suspended permanently
_
29. syyskuuta 2005 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mitä tää Fidelaar oikeen höpöttää?

Mihin toi kommentti taas liittyy? Tiedätkö jotain josta voisi olla apua saimoulle?

kamelot
Newbie
_
29. syyskuuta 2005 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse vaihdoin armakseen.
valitettavasti ei pysty laittaan active-modea DC:seen.
koska armaksella ei ole käyttäjille omaa IPtä vaan kaikki käyttäjät näkyvät ulospäin samalla IPllä.

Torrentit kyllä itsellä toimivat ihan OK

laittakaapas muutkin mielipiteitä...
Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ihan aiheeseen liity mutta pakko kysyä miksi vaihdoitte sonerasta armakseen? hinta kun näkyy olevan kummassakin sama ja kuitenkin sonerassa näkyy olevan enemmän niin sähköposti kuin kotisivutilaakin + paljon muita ominaisuuksia...
Member

3 tuotearviota
_
29. syyskuuta 2005 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älkää missään nimessä vaihtako armakseen. syy... kolme kirjainta, NAT

[edit] niin ja itse kysymykseen.. ei onnistu :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. syyskuuta 2005 @ 21:47

saimou
Newbie
_
30. syyskuuta 2005 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fidelaar (Member) 28. syyskuuta 2005 @ 14:22
aikas köyhää jengiä, ei oo varaa ostaa alkuperäsiä ja viä imutuskaistakin pitää vaihtaa halvempaan, joka ei toimi.

Tuohon kommenttina: Raha on niin vanha keksintö, et sitä on kyllä kaikilla. Hämeenlinnassa majailen. Sonera ja Armas on lähes saman hintaisia, mutta Armas on meganen vrt. Soneralla 512kbps.
Member
_
1. lokakuuta 2005 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuukausimaksut:

ARMAS: 1M/512 kbps 23,90 ?/kk
SONERA: 1 M/512 kbps 23,90 ?/kk

mä väitäsin että ihan saman hintaiset... ja tiedot otettu armaksen ja hpo:n sivuilta
Fidelaar
Senior Member
_
1. lokakuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh, saman hintaiset ovat ja tästä päivästä etiäpäin vielä halvempaa. eivät pystyneet nopeuttani teknisistä syistä nostamaan joten 8/1 maksaa tällä hetkellä kanta-hämeessa maaseudulla 29,90?

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
saimou
Newbie
_
3. lokakuuta 2005 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu. Oli toi hinta näköjään taas muuttunut. Itse kun vaihdoin Sonerasta Armakseen oli Armas edullisempi.
zeniitti
Junior Member
_
7. lokakuuta 2005 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aihetta hipoen kysyn onko joku löytäny eMuleen toimivia portteja?
Logiin pukkaa ikävää settiä:

7.10.2005 22:42:35: Yhdistän palvelimelle Razorback 2.0 (195.245.244.243: 4661)...
7.10.2005 22:42:35: Yritän yhdistää palvelimeen Razorback 2.0 (195.245.244.243:4661): Lähetin kirjautumispyynnön
7.10.2005 22:42:50: Varoitus Razorback 2.0 (195.245.244.243:4661) - You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.
7.10.2005 22:42:50: Yhdistin palvelimeen Razorback 2.0.
7.10.2005 22:42:50: Uusi tunniste on 5324758.

Että, jos joku löytää toimivat portit HPO:n natista, niin tänne ne ystävällisesti mainittakoon :)

Edit: Turha quote pois

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2005 @ 19:11

jokisam
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2005 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on nat ja toimii niin hyvin DC++ aktiivisena!!
kattokaa oman modeeminne asetuksia
http://www.portforward.com/cports.htm
linkistä pitäis olla hyötyä. ainakin mulla toimi heti.
yhteisen ip saatte www.whatismyip.com
sit luotte portin ja laitatte ne sinne dc++
zeniitti
Junior Member
_
9. lokakuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mulla on nat ja toimii niin hyvin DC++ aktiivisena!!
kattokaa oman modeeminne asetuksia
http://www.portforward.com/cports.htm
linkistä pitäis olla hyötyä. ainakin mulla toimi heti.
yhteisen ip saatte www.whatismyip.com
sit luotte portin ja laitatte ne sinne dc++
No noilla ohjeilla ei tee tässä tapauksessa mitään, kun yhteys on ISP:n oman natin takana.

Se oliskin kiva, jos pääsis haistelemaan Hämeen Puhelimen natin asetuksia :P Mut eipäs taida päästä :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2005 @ 13:48

ugman
Junior Member
_
11. lokakuuta 2005 @ 01:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep jep. Ihan tiedoksi, syyskuun alussa, jolloin itsekin otin Armaksen laajakaistan (vaihdoin Sonerasta) maksoi Sonera 1M/512kb linja 36,00/kk ja käytössäni oli 256kb linja 19,90 hintaan, jolloin vaihto oli ihan selviö.

Ilmeisesti Sonera hätääntyi tästä asiakkaiden liittymien vaihtamisesta Armakseen, ja tiputti Hämeen alueella taksansa samalle tasolle eli nyt 23,90 hintaan. (En viitsi vielä käydä vaihtamassa, mutta piakkoin ehkä.)

Samalla tekivät Soneralla sellaisen tempun, että vanhoille asiakkaille eivät tiputtaneetkaan heitä 1M/23,90 hintaluokkaan, vaan nostivat 1M asiakkaidensa nopeudeksi 2M, jolloin saivat pidettyä kk-maksun lähes samana eli melkoisen m**** toimintaa. Ja tästä vielä itse pitää ilmoittaa, jos halusi tuon vanhan nopeuden pitää... huh.

Onhan toi totta, että NAT:n takana tässä ollaan, eikä sitä missään esitteessä tms. kerrottu, kyllä noi p2p-hommelit toimii, mutta eipä pahemmin tule käytettyä, jostakin ihmeen syystä joulukuun jälkeen ollut hiljaisempaa sillä rintamalla. Pari kertaa on ollut ihme katkoksia, kerran aavistuksen pidempi katkos, puolesta tunnista tuntiin.
zeniitti
Junior Member
_
11. lokakuuta 2005 @ 05:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla taasen oli Soneran kaapelimodeemi tässä asunnossa. 1/256 hintaa 26,9e. Olen aina ollut ns. ADSL-miehiä, että puhelinverkkoa jostain syystä tuetaan. Tähän asuntoon ei olisi suoraan saanut adsl:ää, vaan olisi tarvinnut ~80e asentajan töitä. Armaksella, kun asentajan työt kuuluu kk-maksuun, niin portti kunnon laajakaistaan aukesi. Samalla sain uppikaistaa tuplasti isommaksi ja vieläpä kk-maksu halveni.

Tutun myyjän kanssa saatiin etuiltua asennusjonoissakin reilusti kaks viikkoa ja linja oli aiku muutaman päivän jälkeen tilauksesta. Tilauksen yhtedessä kaverimyyjälle sanoinki, että varmaan otan sitten ton Soneran ADSL:n, kunhan on vaanp putket ensin avattu asuntoon asti. Näin sitten menikin. Päivän käytin ja irkissä tein tilauksen Soneran adsl:lle :)

Kohta on "suora" linja nettiin samalla hinnalla ja lisäksi vielä 10sms/kk ISP:ltä :P
Mainos
_
__

_
saimou
Newbie
_
16. lokakuuta 2005 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täytyypi tuota tilannetta hetki seurailla ja harkita Soneraa takaisin.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > dc++/aktiivi/hämeenpuhelin/armas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy