User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 17:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta san andreaksessa ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
gta san andreaksessa ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jalmari69
Junior Member
_
29. syyskuuta 2005 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on gta san andreaksessa ongelma. siinä tulee siinä tanssi tehtävässä (tehdään og:lle) siinä yhtä äkkiä loppuu musiikki ja se ympyrä menee siitä pois onko teillä ollu semmosta ongelmaa?
nrautava
Suspended permanently
_
30. syyskuuta 2005 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tehtävän nimi?

Oletko varma että et vain painanut lopeta tehtävä painiketta tai saanut tarpeeksi huonoa tulosta?
Koittanut mennä vähänmatkan päähän ja tulla takaisin?

jalmari69
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tehtävän nimi on life`s a beach ja en mä siinä oo mitää painanu ku se häviää se ympyrä melkee heti.oon yrittääny ainaki sata kertaa mut kokoajan on sama ongelma.ääni ongelmiaki on ollu.
nrautava
Suspended permanently
_
30. syyskuuta 2005 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=72266
Quote:
31. Life�s A Beach
vaikeustaso � 3/10
tehtävänantaja>> OG Loc

Tehtävä alkaa samasta Burger Shotista, jonne veit OG Locin pari tehtävää ennemmin. Tehtävän voi aloittaa kello 22.00 � 06.00 välisenä aikana. Aloitettuasi mene kartan osoittamaan paikkaan rannalle, jossa on menossa jonkin tyyliset bileet. Sitten mene juttelemaan DJ:lle, jonka jälkeen sinun täytyy tanssia eräs kappale vähintään 4000 pisteen arvoisesti. Tanssiminen sujuu samalla tavalla kuin lowriderkilpailussa, mutta nyt vain tanssit eri näppäimillä. Tarvittavan pistemäärän saaminen ei pitäisi olla vaikeaa. Kun olet tanssinut, varasta DJ:n auto, ja aja se kartan osoittamaan paikkaan. Matkalla bilettäjät tulevat tönimään autoillaan, mutta heistä selviää kyllä.
Auttoiko?

jalmari69
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ku pääsiskin siinä tansimaan mut ku ei.on mulla ollu low ride kilpailussaki ongelma ku mä oon voitanu aina sen mutta sitte ku painaa enteriä nii se tulee ja sanoo et meni p*skasti.
jalmari69
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko siellä jossaki muitaki tehtäviä ku siellä missä on kirjaimia.
jalmari69
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiskohan se auttaa et poistaa sen ja asentaa sen uudestaan
nrautava
Suspended permanently
_
30. syyskuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ekaksi
-käytä muokkaa viestiä painiketta. se on se -merkki.

Toiseksi
Paljonko saat pisteitä?

Oletko päivittänyt SA:n?
Oletko laittanut mitää patchiä?

Ja esim ajokisat voi tehdä ja aluesodat...(vai oliko myöhemmin... en muista)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 11:26

Mainos
_
__

_
jalmari69
Junior Member
_
30. syyskuuta 2005 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
emmä saa yhtää pistettä ku ei siinä ehi tanssia ku siinä ei voi ku siinähän se ongelma on x).enkä oo päivitelly.missä sitä voi päivittäää

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. syyskuuta 2005 @ 13:11

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > gta san andreaksessa ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy