User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 05:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kuinka poistaa viallinen mp3 kipale???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kuinka poistaa viallinen mp3 kipale???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nautasika
Suspended due to non-functional email address
_
2. lokakuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitenkähän saan poistettua pari mp3sta joita ei voi kuunnella, nimetä, siirtää, poistaa tai yhtään mitään... aina valittaa datavirheestä ja jotain crc-tarkistuksesta... jo kappaleiden kuvakkeen klikkaaminen saa koneen hyytymään ja aikansa raksutettuaan tulee virhe ilmoitus. help...
Senior Member
_
2. lokakuuta 2005 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moveonboot vois auttaa.
http://www.snapfiles.com/get/moveonboot.html
heitinpä osoittenkin mukaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2005 @ 18:03

nautasika
_
3. lokakuuta 2005 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä auttanut tuo ohjelma... samaa virhettä valittaa. näinkö sain ikuisen riesan, auttaisikohan kovalevyn alustaminen. onneksi kyseessä on vain "varasto"kiintolevy
morbir
Senior Member
_
3. lokakuuta 2005 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oiskohan se taas näitä juttuja että pitää mennä rekisteriä muokkaamaan? ei oo enne tullu eteen

koita poistaa vikasietotilassa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2005 @ 20:28

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2005 @ 02:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vikasietotilassa, joo. Tai sitten buuttaat korpulta vaikka DOSiin tai Linuxiin ja käyt poistamassa siellä. Siinä on tietysti riski sotkea levy jotenkin, vasrinkin jos levy on NTFSnä (jolloin ei DOS eikä Win98 buutti edes käy).

Edit: Jos buuttaat XP:n asennuslevyltä, pääset Recovery Consoleen, jossa poistamisen pitäisi onnistua NTFS-levyilläkin. RC:n käytöstä löytyy ohjeita Microsoftin tietokannasta muistaakseni ihan suomeksikin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2005 @ 20:49

Alukard
Member
_
4. lokakuuta 2005 @ 03:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon käyttänyt aina tämmöses tilantees Unlocker... oon ite saanu sill ainakin aina poistettua kaikki filut...
Toss on linkki:
http://www.majorgeeks.com/Unlocker_d4660.html
nautasika
_
15. lokakuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auta unlockeri eikä vikasietotilakaan... taidan joutua tyytymään kohtalooni ja unohtamaan koko asian. alustustakaan ei kehtaa käyttää koska levylla on yli 100gt kaiken maailman tarpeellisia tiedostoja.
Frendi
_
15. lokakuuta 2005 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen poistanut joitakin viallisia tiedostoja seuraavalla tavalla.
Siirtänyt kyseisetä kansiosta kaiken muun johonkin toiseen(uuteen) kansioon ja sitten poistanut koko kansion jossa viallinen tiedosto vielä sijaitsee. Toivottavasti tämä auttaa.
Reaper82
Newbie
_
15. lokakuuta 2005 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon yleensä käyttäny tota xp:n komentoriviä (käynnistä/ohjelmat/apuohjelmat/komentorivi) hyvällä menestyksellä, jos en oo saanu jotain tiedostoo poistettua. ntfs käytössä.
Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2005 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen kyseisiä tiedostoja poistanut onnistuneesti ohjelmalla "Delete FXP Files". Loistava ohjelma, jolla saa kaapattua tiedostojen oikeudet, poistettua suurimman osan tuollaisistakin tiedostoista lennossa, taikka jos se ei toimi, rebootin yhteydessä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kuinka poistaa viallinen mp3 kipale???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy