User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 15:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suprnova.org herännyt newnova nimellä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SuprNova.org herännyt NewNova nimellä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zapnic
Member
_
7. lokakuuta 2005 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli sivu on aika tyhjä vielä
mutta kyllä tuleee vanhat ajat mieleen

http://www.newnova.org/list_news.html

gowabunga!!!!!
nrautava
Suspended permanently
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nuoruus muistuu mieleen tota katsellessa... lol :)

Toi on hyvä että saadaan tämä takaisin raiteileen.
-SuprNova for Life-

pkaksp
Moderator
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikkoon ensikerralla enemmän panostusta.

Edit: jep jäi tosiaan sanomatta että muokkasin sen paremmaksi..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2005 @ 08:52

Senior Member

1 tuotearvio
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä otsikkohan tuo..?

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
nrautava
Suspended permanently
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@stillborn

Hyvä otsikko se on nyt, mutta se ei ollut sitä noin 10 min sitten...
pkaksp jätti sanomatta että editoi sitä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2005 @ 08:40

Member

3 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2005 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suprnova oli kyl semmonen tiedostojen kaatopaikka.. tuskin tuo uus sivu siihen parannusta tekee.

Senior Member
_
7. lokakuuta 2005 @ 09:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä otsikko siinä sitten oli?

Hienoa että Suprnova is päk, vaikkakin toisella nimellä. Oli niistä muista kaikista selkein (ainakin minun mielestä).

Editti: Korjausta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. lokakuuta 2005 @ 09:28

Senior Member
_
7. lokakuuta 2005 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kyllä melko varma, ettei tuo uusi sivusto tule kauaan pysymään auki.

nrautava
Suspended permanently
_
7. lokakuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
LcD
Olen kyllä melko varma, ettei tuo uusi sivusto tule kauaan pysymään auki.
Näin toivomme. Hieno paikka kun on.

Quote:
peex
suprnova oli kyl semmonen tiedostojen kaatopaikka.. tuskin tuo uus sivu siihen parannusta tekee.
Kaikkee löytyi ja kaikki mulla ainakin toimi joten sanoisin että olet joko huono onninen tai ettet tiedät torrent asioista paljoakaan.
Ja ainahan voi parantaa...

AfterDawn Addict
_
8. lokakuuta 2005 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nrautava, peex luultavasti ei tarkoittanut, että sivusto olis ollut huono tarjonnaltaan. Mä olen samaa mieltä peexin kanssa, suprnova oli todellinen tiedostojen kaatopaikka. Paljon tavaraa, paljon turhaa..paljon leechereitä, kamaa ei saanut ulos tjsp. Kaikki leecher sivustot ovat samanlaisia, mutta suprnova etenkin oli koska sivusto oli iso ja maailmanlaajuinen.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
mtk17
Newbie
_
8. lokakuuta 2005 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikutti lupaavalta, mutta lukiko kukaan noita uutisia suprnova.org:n puolelta? Oli ohjetta ration feikkaukseen, melko järeetä pelottelua käyttäjiä kohtaan (esim. Israelissa), PeerGuardianin luotettavuuden kyseenalaistaminen, ja paras kaikista, elokuvien lähettely suoraan kotiin postitse jne.

Itselle ainakin iski pieni hämmennys noita lukiessa, mutta kai tässä on tullut vainoharhaiseksi vanhemmiten;)
Dvd-mies
Member
_
8. lokakuuta 2005 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kyllä oikeesti tulee nuoruus mieleen:) Toivotaan vaan saitille onnee...

Ps. ei mulla koskaan ollu ongelmia tuon edeltäjän kanssa.

Quot homines, tot sententiae.
sniperfin
Senior Member
_
8. lokakuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa paskaahan tuo on kuin torrentspy & kumppanit. 90% paikan indeksoimista torskista on piratebaysä ja loput muilta public trakkereilta. Mitähän erikoista tämä nrautava tietää torrent asioista kun pystyy täällä muita arvostelemaan, senkö että bitcomet on mennyt maan alle vai mitä ?
Member

3 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@nrautava, jahas.. kyl mä sen verran tiedän, että tajuan pysyä erossa noilta public trakkereilta.

@sniperfin, veit sanat suustani :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. lokakuuta 2005 @ 12:20

AfterDawn Addict
_
8. lokakuuta 2005 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, rauhoitutaans nytten :) Nrautava ilmeisesti vain ymmärsi väärin tuon peexin kommentin.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
10. lokakuuta 2005 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ymmärsin ton väärin.

Oletin kritiikin olevan sivustoa kohtaa, en edes miettinyt asiaa filujen kannalta.

Siihen en osaa sanoa muuta kun että itse sain (ja jaoin) koko kaistan leveydellä mikä oli silloin vain 512/512...
Ja kaikki toimi joten en voi sanot sitä huonoksi...kaatopaikaksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2005 @ 05:00

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > suprnova.org herännyt newnova nimellä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy