User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 18:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelma nat:sta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelma nat:sta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. lokakuuta 2005 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on käytössä A-link RR24AP router-tukiasema. Oli kovasti vaikeuksia saada nettiyhteyttä toimivaksi, kun se NAT on päällä siinä oletuksena. Sitten sain tuesta ohjeet joilla homma onnistuu. Mulla näkyi IP-osoite muodossa 10.0.0.1 ja langaton yhteys 10.0.0.3. Joskus netiyhteys toimi ja sitten joskus ei toiminut. Kun IP-osoite määritettiin manuaalisesti muotoon 10.0.0.100 ja Wlan yhteys 10.0.0.200 sekä oletusyhdyskäytävä 10.0.0.2 ja sitten vielä DNS palvelin osoitteet manuaalisesti niin nytpä toimii. Mutta oli tosiaan vaikeuksia alkuun, eikä maahantuojakaan heti osannut neuvoa. Vaihdettiin kerran jopa uuteen tukiasemaan ja sama homma jatkui!!!Aloittelija olen kyllä näissä, mutta ei nää aina ole ihan selviä juttuja kokeneillekkaan, olen huomannut=))
Senior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sehän siinä onki mut kun mä laitan ip osotteen manuaalisesti ja sen dns:sän manuaalisesti ni se ei löudä dns:sää joten jos mä laitan manuaalisesti ip osotteen ni sillon pääsen nattiin mutta sillon ei netti toimi yhtään..mutta kummiskin jos kone hakee automaattisesti noi asetukset ni sillon on ip joku ihan muu mikä pitäis olla..ei oo edes sinne päin..niinkuin tossa viimisessä viestis kerroin ni se on 84 alkunen. ja oon koittanu kaikkia normaaleja konsteja mutta..ei...tähän ois hyvä sanoo elämä on=)

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
onsekumma
Member

4 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2005 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulipas tuossa yhtäkkiä mieleen että oletko ottanut DHCP-palvelimen käyttöön? Siis jotakuinkin näin:

http://img294.imageshack.us/my.php?image=prestige7vj.jpg

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2005 @ 05:57

Senior Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DHCP on käytössä oon laittanu asetukset hakemaan automaattisesti kaikki asetukset...nyt toimii muuten ihan ok..paitsi en pääse nattiin..mysteeriks tää jää

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
19. lokakuuta 2005 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@wipu

Eli jos et nyt tosiaan vieläkään ymmärtänyt, niin modeemisi on sillatussa tilassa ja siinä EI OLE NAT käytössä.

Sillatussa tilassa verkkokortille PITÄÄ laittaa kiinteä ip konffauksen ajaksi, jonka jälkeen asetukset laitetaan takaisin automaattisiksi jos ei NAT:ia ole otettu käyttöön. (ja modeemia laitettu reitittävään tilaan)

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelma nat:sta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy