User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 12:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule lataa hitaasti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emule lataa hitaasti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
joopelis
Newbie
_
11. lokakuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.Mulla on semmonen ongelma että mun emulella tulee tavara koko ajan vain jotain 700B/s. Mitä voin tehdä asialle kun mulla on tavaraakin jaos, ja kaikki muukin pitäs oola suht kunnossa. Auttakaa joku fiksu.
pkaksp
Moderator
_
11. lokakuuta 2005 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkensin otsikkoa.
AfterDawn Addict
_
11. lokakuuta 2005 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljonko ladattavilla tiedostoilla lähteitä?
Onko sulla matala/korkea tunniste?
Mikä adsl-modeemi/palomuuri?
Kauanko eMule ollut kerrallaan päällä?
joopelis
Newbie
_
11. lokakuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista tunnisteista ei oo hajuukaa,voisitko kertoo enemmä mistä niitä säädetää. Mulla on emule ollut 24h auki, modeemi on road runner 44c (A-link) Palomuuri on elisan fsecure. toivottavasti joku jaksaa viel vaivautuu jelppaa.
AfterDawn Addict
_
12. lokakuuta 2005 @ 06:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korkea tunniste = oikean alakulman nuolet eMulessa vihreitä, matala tunniste = nuolet keltaisia.

Tuossa ohje eMulen porttien avaamiselle 44b:lle, toivotaan, että ovat riittävät samanlaiset -> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link...

Onko F-securessa annettu kaikki luvat eMulelle?
joopelis
Newbie
_
12. lokakuuta 2005 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain toimii. Kiitos todella Paljon Auttaneille. Erityisesti Kemistille,täydellisistä ohjeista,nyt mun nuolet ovat vihreät eli portit kunnossa, ja auki (tavara tulee aika kovalla kyydillä) :D
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
12. lokakuuta 2005 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ole hyvä vaan ja mukava kuulla, että toimii :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule lataa hitaasti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy