User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 31.12.2025 / 23:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > leadtek 6800 le ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leadtek 6800 LE ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
rafsanta
Senior Member
_
12. lokakuuta 2005 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pakko on nyt vielä todeta, että asia ON just niinkuin osku87 asiaa arvaili!

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
sniperfin
Senior Member
_
12. lokakuuta 2005 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
olen katsonut tuloksia mitä mun näytönohjain antaa testeissä ja mulla jostakin kumman syystä nuo 12 piippua vaan antavat sen tuloksen kun muilla 16 piipulla.
Sehän ei voi pitää paikkaansa mitenkään.
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palataanpa nyt sitten vielä asiaan.

kumipuu: Näyttiksen muistien kellotaajuus ja piirin kellotaajuus? Prossu ja sen kellotaajuus? Muistit ja niiden kellotaajuus?

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > leadtek 6800 le ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy