User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 13:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon-tools ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
daemon-tools ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pygmi
Junior Member
_
13. lokakuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole aivan varma sopiiko aihe tänne mutta kokeillaan.

Asensin antiblaxx 1.16 ohjelman (virhe) minkä jälkeen kaikki alkoi mennä alamäkeen. Sain yhden pelin toimiin sen avulla kyllä hyvin, mutta jälkeenpäin kun käynnistin koneen tuli virhe, että daemon-tools ei löydä ajureitaan/asemiaan.

Samalla ohjelma oli sekoittanut d(ennen dvd-rw asema) ja e(kovalevy) asemani keskenään.

Poistin Antiblaxxin ja sen jälkeen poistin daemon-toolin. Tämän jälkeen yritin asentaa daemonia uudelleen mutta nyt se herjaa seuraavaa

Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of sofware using same names

omituista on myös se että vaikka minulla ei ole tällä hetkellä daemon-toolia koneella niin silti se näyttää my computerissa kaikki daemon toolin 4 asemaa, tosin ne ovat tyhjiä.

auttakaa joku pliis, ja mistahän toi asemien sekotus johtuu
AfterDawn Addict
_
13. lokakuuta 2005 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
colazo
Member

1 tuotearvio
_
14. lokakuuta 2005 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei hemmetti mä olen kans ihmetellyt et mitä ongelmia mulla oikeen on tuon daemonin kans ja siinähän se tuli. itse asensin kans tuon antiblax ohjelman jonka jälkeen kaikki asemani olivat sekaisin ja nyt koneeni ei suostu poistamaan daemonia enkä siten pysty pelaamaan mitään. höh
pygmi
Junior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain vihdoin pienen taistelun jälkeen daemonin uudestaan koneelle. Kemistin linkin lisäksi katsoin ohjeita myös tuolta
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/232202

Sitten vielä ihmettelin semmosta että vanha daemon näytti oikeelle alas pikukuvakkeen vihreänä. Tää uus valintanappula on punanen. aika turha kysymys varmaan mut mistäköhän toi johtuu. aattelin vaan siks kun yleensä kaikki punaset jutskat kertoo et kaikki ei oo kunnossa.
sniperfin
Senior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä ne emulaatiot päälle sieltä daemonista niin on taas vehreä.
Mainos
_
__

_
pygmi
Junior Member
_
16. lokakuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no katoppas pirulaista. niinpä näkyy olevan
tattis
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon-tools ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy