User Käyttäjä Salasana  

torstai 1.1.2026 / 15:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen upload
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
koneen upload
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Seth99
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä saa selville netin uploadin?? mulla on saunalahden 8mb netti.
pkaksp
Moderator
_
19. lokakuuta 2005 @ 17:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liittymäsi tiedoista, tai sitten vaikka modeemisi asetuksista.

Edit: ja tuo taitaa olla 8/1 megainen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2005 @ 17:01

Seth99
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voikko vetää rautalangasta mulle? miten löydän modeemin asetukset?
Moderator
_
19. lokakuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjekirjasta ainakin...mikä modeemi?

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Seth99
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
yhteys on saunalahden 8mb? modeemi??
pkaksp
Moderator
_
19. lokakuuta 2005 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modeemi = laite joka yhdistää sinut sinne nettiin. Se on joko siinä pöydällä ulkoisena, tai sitten koneessa sisäisenä.

Jos ulkoinen, niin mitä siinä lukee? (eli merkki)

Ja eiköhän tuo saunalahden 8 megaisen uppi oo edelleenkin se 1 mega.
Seth99
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu miten toimia tästä eteenpäin kun lataan 8/1 megan netillä 7gigan torrenttia bitlordilla ja tulee 2kt/s???

sori et poikkes asiasta mut voiko joku auttaa?

ja mulla on verkkokortti ja sit semmonen palikka seinässä, suodatin varmaan.
JullePuh
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä torentilla ei oo ilmeisesti uppaajia joten sen takia se ei meinaa tulla. Torrenti tarvii aina jonkun jakamaan tiedostoa. Kato siitä ylhäältä mitä lukee saatavuus kohdassa. Epäilen että aika pieni prosentimäärä, jollei peräti 0%.

Sun uppikaista ei muuten vaikuta olenkaan tässä tapauksessa ton torrentin tulemiseen, vaan päinvastoin se meinää sitä, että mitä sä pystyt ulospäin lähettään. Downi eli toi 8 megaa on se millä nopeudella sä pystyt imuuttaan sisään päin.
Seth99
Member
_
19. lokakuuta 2005 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu pitää kattoa kotona sitä.. ja vastata sit.mut sillä kyllä oli jakajia mut en muista montako.oli kyllä alle 10.mut sanokaa mistä saisin nopeeta Stargate SG1 6-8 kaikki episodit.ku ei millään meinaa löytyä.
pkaksp
Moderator
_
19. lokakuuta 2005 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaupasta. Täällä ei piratismia tueta. Lue forumin säännöt ennen seuraavaa postausta.
Seth99
Member
_
20. lokakuuta 2005 @ 07:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tota mun siinä bitlordin latauksessa oli saatavuus 1800% ja vieläkin tuli 12kt/s mitä tehdä?
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2005 @ 07:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et voi tehdä mitään muutakuin poistaa kyseisen torrentin ja ettiä uuden. Paikkaa en ala kertomaan eikä kukaan muukaan, koska jos waretat, joudat kyllä ettimään nuo aivan itse.
makwe
Suspended due to non-functional email address
_
20. lokakuuta 2005 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mä otan täälltä kun saa aina todella nopeeta :)

http://www.filmifriikki.fi/~asDTx0000001/?Y999=MAI
Seth99
Member
_
31. lokakuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
entäs mikä on 12mb:n uppi??

niin siis meinaan kun mulla on saunalahden 12 meganen netti yhteys.

juuh tossa se tais tulla
ADSL2+ Full Rate (max. 12 M/1 Mbit/s)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 14:47

pkaksp
Moderator
_
31. lokakuuta 2005 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missähän yhteydessä? Sehän tarkoittaa, että upload on 12Mb
Mainos
_
__

_
Member
_
31. lokakuuta 2005 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun käsitys on adsl tekniikasta se ,että max upload(uppi) on 1mb.
löytyy kyllä tekniikoita ,jotka mahdollistavat korkeammankin uploadin.
esim vdsl.
palveluntarjoajat yleensä ilmottavat yhteytensä downloadi/uploadi.
esim 512/256 tai tuo sinun 12/1mb.
ps itellä jännä 2/2 yhteys =)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2005 @ 21:13

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > koneen upload

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy