User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 08:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd-n leikkaaminen käyttäen bypass-toimintoa???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dvd-n leikkaaminen käyttäen bypass-toimintoa???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hosseli
Member
_
22. lokakuuta 2005 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin haluaisin leikata pätkiä dvd-n keskeltä pois (käyttäen bypass-toimintoa) ja haluaisin kysyä että tietääkö kukaan sellaista ohjelma ja osaako joku käyttä sitä. Tmpgenc dvdauthorilla olen tehny tähän mennes mutta jos toistan tekemani dvd-n soittimes sitten kuva pysähtyy hetkeks siellä paikois mistä oon leikannu pätkiä pois. Ja olen joskus lukenu että bypass-toimintoa käyttäen ne menee sujuvasti (jos olen ymmärtäny oikein). DvdReMake Pro olis hyvää vaihtoehto siihen mutta en osaa käyttää sitä ja toi tuntuu aika monimutkaiseltä ohjelmalta. Sais siihen suomenkieliset ohjeet niin ehkä sitten. Vai tietääkö joku jonku muun helpon ohjelman missä sellainen bypass-toiminto on?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2005 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaksi en mene sanomaan, mutta nerovision express on aika kätevä noiden dvd:itten kanssa. Saattaisi jopa sillä onnistua, mutta en tosiaan pysty varmuudella sanomaan, koska oma dvd:n käsittely sillä on lähinnä ollut tallennettujen tv ohjelmien tuontia dvd:ltä kovalevylle ja siitä sitten muokattuna valmiille DVD-R:lle.

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
hosseli
Member
_
22. lokakuuta 2005 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos Threat! Se toimii eikä pysähtyny pätkäkään leikkaamani paikas. Itse olen myös käsittelly tallennettuja tv-ohjelmia. Tuli vaan sellainen onkelma että se venytti niinku isommaksi tota kuvaa. Ylä- ja alareuna jäi kuvaruudun ulkopuolelle! Mistä tollainen mahtaa johtua?
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. lokakuuta 2005 @ 14:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti kuvakoko, jossa video tallentui levylle oli väärä. Jos käytössäsi on laajakuvatelevisio, tällöin tulisi polttaa levy määritellen kuvasuhteeksi 16:3 , vai mikä se oli se laajakuvan kuvasuhde kun en muista.
Tosin yleensä kuvasuhteen muuttaminen onnistuu myös televisiosta, mutta jos levy on poltettu esim 4:3 kuvasuhteella mikä vastaa suurinpiirtein näitä poistuvia "neliön" muotoisia TV-kuvaruutuja ja se joudutaan venyttämään laajakuvasuhteeseen, näyttää kuva luonnollisesti hieman huonommalta kun pienempi kuva ikäänkuin venytetään koko kuvaruudun kattavaksi.
hosseli
Member
_
23. lokakuuta 2005 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok! Mutta pystyykö sillä visionilla jättää alkuperäiset menut niin että jostain chapterista on leikattu pätkä pois?
Mainos
_
__

_
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
23. lokakuuta 2005 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta puolestani en osaa tuohon vastata. Niin vähän olen kyseistä ohjelmaa käyttänyt.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd-n leikkaaminen käyttäen bypass-toimintoa???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy